Oferte mai bune după Black Friday?

Black Friday este un fel de loterie, poți găsi oferte foarte bune, dar această ”sărbătoare” nu m-a convins până acum cu avalanșa de chilipiruri. Oferte cu adevărat bune am observat că apar după.

Am pornit la vânătoare de oferte după Black Friday, să vedem ce am găsit pentru moment.

Pentru că vine iarna, și SUV-urile sunt la modă, am verificat ce poți adăposti în garaj de la Jeep.

Jeep Renegade Longitude 1.0 Turbo 120 CP, cutie manuală cu 6 trepte și tracțiune față are un preț de 13.900 euro plus TVA. Discount față de prețul de listă de 2.534 euro.

Cea mai mică reducere am găsit-o la Jeep Compass Street Edition cu motor 1.4 Turbo 140 CP, cutie manuală cu 6 trepte și tracțiune față. Cu un preț de 18.990 euro plus TVA, vine cu o reducere de doar 112 euro făță de prețul de listă.

În schimb, Jeep Compass Adventure Edition cu propulsor de 2 litri diesel de 140 CP, cutie automată cu 9 trepte și tracțiune integrală poate fi achiziționat zilele acestea cu 22.990 euro plus TVA, un discount de 1.261 euro față de prețul de listă.

Acum ajungem la reducerile mari. Jeep Cherokee Trailhawk poate fi achiziționat cu 31.977 euro plus TVA, mai ieftin cu 4.000 euro decât prețul de listă.

Jeep Wrangler Rubicon Unlimited FireCracker Edition cu motorizare 2.2 CRD de 200 CP și cutie automată cu 200 CP poate fi achiziționat cu 43.900 euro fără TVA. O reducere de 6.750 euro.

Jeep Grand Cherokee Overland la care primiți și un set de roți de iarnă, are un preț de 44.980 euro plus TVA. O reducere de aproape 15.000 euro față de prețul de listă.

Ne-am întâlnit cu o ofertă la Fiat Tipo, în versiunea de echipare Tipo cu motor 1.4 de 95 CP. Pentru 9.680 de euro primiți și mașina și pneuri de iarnă cadou. Cei aproape 2.500 euro discount reprezintă cam 20% reducere din prețul de listă.

Oferte interesante sunt și la Alfa Romeo, Maserati, Fiat 500 Hybrid și gama de vehicule comerciale de la Fiat.

Redactor șef Adevărul Auto Debut în presă în 2001 la MotoLife. Din 2003 au urmat 9 ani și jumătate de presă auto la ProMotor. Contribuții editoriale: Autobis, Cavaleria.ro, România Liberă, Viteze.ro, 4×4 Adventure, Anuarul Auto Ziarul Financiar, Catalogul Racing Wheels, Adevărul Weekend.

Raël vous dit ce qui est réel : J’aurais pu être en F1

Cum ar fi fost dacă sinistrul Gregorian Bivolaru, cunoscut pentru cultul său cu influențe yoga care s-a transformat într-o rețea de proxenetism, ar fi iubit nu doar minorele, ci și cursele de mașini și, peste toate, OZN-urile și civilizațiile extraterestre? Ei bine, atunci am fi avut și noi, românii, un Claude Vorilhon autohton. Să explic.

Citește articol »

Anduranță în România, anul nou(ă)

O nouă ediție de campionat a demarat la final de martie, cu atât de multe aspecte de rezolvat, încât povestea pe care mi-am promis și v-am promis că o aștern a tot fost amânată, ca la ghișeu, până în ultima zi posibilă. Cu un asemenea termen de valabilitate, măcar vine cu discount de 30% din timpul istorisirii.

Citește articol »

Take a break: Cele mai interesante wagon-uri din motorsport

Cursele de turisme reprezintă, adesea, refugiul celor ce caută să se identifice ușor cu modelele care aleargă pe circuite. Cum în traficul de zi cu zi nu avem doar berline și hatchback-uri, era normal ca, uneori, în istoria motorsportului să consemnăm și câteva estate-uri, combi-uri sau break-uri – în funcție de cum vreți să le numiți. Am încercat, măcar parțial, să trec în revistă unele dintre cele mai interesante și, totodată, marcante break-uri din competiții și, ca o excepție de la regulă, nu m-am oprit la limita asfaltului.

Citește articol »

Mai bun ca un prim-ministru: Hugh Chamberlain

Recent, urmărind momentul festiv ce a urmat primei etape din Mondialul de Anduranță am observat că podiumul privaților din categoria supremă Hypercar aproape că nu este băgat în seamă, camera reținând doar pentru câteva secunde figurile celor ce ajunseseră în top 3 după aproape 10 ore de cursă. Astfel, nu este de mirare că unul ca Hugh Chamberlain, șef de echipă cu două titluri mondiale și o victorie de clasă la Le Mans, este, astăzi, aproape uitat. Mulți rețin, poate, mașinile înscrise de el, dar doar cei care au bătut paddock-urile de-a lungul și de-a latul lor în ultimele decenii pot vorbi și despre omul din spatele Chamberlain Motorsport.

Citește articol »

Ce experiență profesională aveți? Pilot Ferrari, pilot McLaren…

Ferrari și McLaren sunt echipele care au dat cei mai mulți campioni în istoria Formulei 1. Însă numărătoarea s-a oprit pentru aceste echipe în 2007, respectiv 2008. Ultimul campion Ferrari a venit de la McLaren, iar ultimul campion McLaren tocmai a anunțat că se mută la Ferrari. Cine a mai activat pentru ambii granzi și cu ce rezultate? Mihai și Alex deschid cartea de istorie.

Citește articol »

Ferrari, o istorie în galben cu aromă de frites belges

AF Corse a dezvăluit, recent, combinația de culori cu care va intra în luptă cel de-al treilea prototip 499P care va alerga în sezonul 2024 al FIA WEC. La scurt timp după ce ACO a publicat lista provizorie cu echipajele înscrise în următoarea ediție a cursei de 24 de ore de la Le Mans, am putut să lăsăm bălți de salivă în dreptul imaginilor cu primul Ferrari pe care-l va pilota, într-un campionat mondial, polonezul Robert Kubica. Mașina va fi galbenă – foarte galbenă – iar asta m-a pus pe gânduri.

Citește articol »
Actualități

Audi lansează un rival pentru Tesla Model S

Al treilea model din gama e-tron a celor de la Audi interpretează tema unui Grand Turismo cu patru portiere, extrem de elegant, dar spectaculos de rapid. Audi e-tron GT este mezinul gamei și este completat de RS e-tron GT, versiunea de performanță. Iată toate detaliile.