Enel X a semnat un acord strategic cu Weltmeister

Enel X, linia de business a Grupului Enel dedicată serviciilor și produselor energetice avansate, a semnat un acord cu Weltmeister, brandul de vehicule electrice (EV) care face parte din WM Motor Technology Co Ltd.

Cele două companii vor colabora pentru a promova dezvoltarea durabilă și de înaltă calitate a pieței EV, iar primul proiect este programat să fie lansat în China în primul trimestru al anului 2021.

Datorită expertizei Enel X și a ecosistemului său extins de soluții de mobilitate electrică, Weltmeister va putea satisface nevoile clienților internaționali și să își continue procesul de internaționalizare, pe baza experienței acumulate în promovarea produselor pentru mașini electrice inteligente pe piețele globale și a cunoștințelor complexe despre nevoile utilizatorilor și big data.

Cei doi parteneri vor avea o cooperare strategică multidimensională și aprofundată în domenii precum exportul de mașini electrice inteligente și servicii post-vânzare, armonizarea infrastructurii de încărcare și îmbunătățirea experienței de încărcare, precum și aplicarea tehnologiei V2G. Totodată, vor colabora pentru a promova dezvoltarea durabilă și de înaltă calitate a industriei de mașini electrice inteligente și pentru a pune bazele unui nou concept ecologic – călătoriile nepoluante și inteligente.

“Acest parteneriat este încă o confirmare a tranziției Enel X către un model de afaceri pe deplin sustenabil, întrucât compania încearcă în permanență să colaboreze la nivel global cu companii care promovează dezvoltarea durabilă și care creează reciproc valoare comună pentru toți stakeholderii”, a spus Francesco Venturini, CEO Enel X. “Cooperarea dintre cele două companii în ceea ce privește echipamentele de încărcare, software-ul și hardware-ul,V2G și nu numai, reprezintă o alianță puternică, care va accelera revoluția e-Mobilitate.”

Conform acordului, Enel X și Weltmeister vor avea o cooperare strânsă în domeniul mobilității electrice. Enel X va oferi soluții inteligente de încărcare și servicii post-vânzare pentru produsele auto Weltmeister exportate către piețe internaționale precum Uniunea Europeană și Asia de Sud-Est și va asigura funcționarea facilităților de încărcare relevante în conformitate cu standardele, politicile și reglementările locale de tarifare.

În plus, cele două companii vor explora integrarea tehnologiei V2G în Europa, care le va permite clienților să reducă costul pentru deținerea unui vehicul electric și le va oferi, totodată, o potențială sursă de alimentare de rezervă.

Enel X este unul dintre furnizorii de top de infrastructuri de mobilitate electrică și soluții de rețea, cu peste 170.000 de puncte de încărcare inteligente publice și private, disponibile la nivel mondial, și se angajează să participe la tranziția energetică prin decarbonizarea producției de electricitate și electrificarea consumului de energie.

Prin acest parteneriat strategic, compania continuă să genereze valoare și să contribuie pozitiv la realizarea mai rapidă a obiectivelor ONU de dezvoltare durabilă, plasând ODD 13 pentru lupta împotriva schimbărilor climatice în centrul strategiei sale.

Redactor șef Adevărul Auto Debut în presă în 2001 la MotoLife. Din 2003 au urmat 9 ani și jumătate de presă auto la ProMotor. Contribuții editoriale: Autobis, Cavaleria.ro, România Liberă, Viteze.ro, 4×4 Adventure, Anuarul Auto Ziarul Financiar, Catalogul Racing Wheels, Adevărul Weekend.

Copia unicatului: Cum a apărut, din nimic, o altă Sintura și care e povestea originalului

Noua Zeelandă este genul acela de țară de la capătul pământului unde ai putea paria că se află monștri subacvatici milenari sau gnomi, fiind o sursă aproape inepuizabilă de surprize și lucruri neobișnuite. Pentru iubitorii GT-urilor ciudate și deosebit de rare, Noua Zeelandă chiar este o nirvana, căci altfel nu s-ar putea explica renașterea, în acel loc, a nu una, ci două mașini Sintura. Asta în condițiile în care ar fi trebuit să existe doar una.

Citește articol »

Cum a aterizat „Batmobile-ul”: Un circuit uitat și un motor schimbat pe genunchi

În istoria curselor de turisme, una marcată de multiple schimbări de regulamente și chiar mai multe modele legendare, BMW-ul 3.0 CSL are o reputație aparte. Profitând de niște interpretări inteligente ale regulamentului, bavarezii au creat, în urmă cu mai bine de 50 de ani, un coupe a cărui aerodinamică îl punea la ani lumină de rivali, detaliile exterioare fiind rivalizate doar de cele de sub capotă. Chiar și așa, prea puțini își mai amintesc cum a decurs prima întrecere a celebrului „Batmobile”.

Citește articol »

Ultimul recital pentru bătrânul tenor: Cum a reușit Joest Racing să bată monolitul Mercedes-Sauber

În mai 1989, Campionatul Mondial de Anduranță venea pentru prima sa reprezentație pe pământ european, mai exact pe fostul circuit de Formula 1 Dijon-Prenois. Ceea ce ar fi trebuit să fie un galop de sănătate pentru echipa de uzină Mercedes-Sauber a devenit, însă, cântecul de lebădă al celui mai faimos model din istoria Grupei C, Porsche-le 962. Reușita, semnată de formația lui Reinhold Joest prin piloții Bob Wollek și Frank Jelinski este notabilă și pentru că abia recent, în cursa de șase ore de la Spa-Francorchamps din acest an, am putut asista la o nouă victorie pentru un Porsche privat la nivel de campionat mondial – după o pauză de 35 de ani.

Citește articol »
Actualități

Audi lansează un rival pentru Tesla Model S

Al treilea model din gama e-tron a celor de la Audi interpretează tema unui Grand Turismo cu patru portiere, extrem de elegant, dar spectaculos de rapid. Audi e-tron GT este mezinul gamei și este completat de RS e-tron GT, versiunea de performanță. Iată toate detaliile.