Enel X a semnat un acord strategic cu Weltmeister

Enel X, linia de business a Grupului Enel dedicată serviciilor și produselor energetice avansate, a semnat un acord cu Weltmeister, brandul de vehicule electrice (EV) care face parte din WM Motor Technology Co Ltd.

Cele două companii vor colabora pentru a promova dezvoltarea durabilă și de înaltă calitate a pieței EV, iar primul proiect este programat să fie lansat în China în primul trimestru al anului 2021.

Datorită expertizei Enel X și a ecosistemului său extins de soluții de mobilitate electrică, Weltmeister va putea satisface nevoile clienților internaționali și să își continue procesul de internaționalizare, pe baza experienței acumulate în promovarea produselor pentru mașini electrice inteligente pe piețele globale și a cunoștințelor complexe despre nevoile utilizatorilor și big data.

Cei doi parteneri vor avea o cooperare strategică multidimensională și aprofundată în domenii precum exportul de mașini electrice inteligente și servicii post-vânzare, armonizarea infrastructurii de încărcare și îmbunătățirea experienței de încărcare, precum și aplicarea tehnologiei V2G. Totodată, vor colabora pentru a promova dezvoltarea durabilă și de înaltă calitate a industriei de mașini electrice inteligente și pentru a pune bazele unui nou concept ecologic – călătoriile nepoluante și inteligente.

“Acest parteneriat este încă o confirmare a tranziției Enel X către un model de afaceri pe deplin sustenabil, întrucât compania încearcă în permanență să colaboreze la nivel global cu companii care promovează dezvoltarea durabilă și care creează reciproc valoare comună pentru toți stakeholderii”, a spus Francesco Venturini, CEO Enel X. “Cooperarea dintre cele două companii în ceea ce privește echipamentele de încărcare, software-ul și hardware-ul,V2G și nu numai, reprezintă o alianță puternică, care va accelera revoluția e-Mobilitate.”

Conform acordului, Enel X și Weltmeister vor avea o cooperare strânsă în domeniul mobilității electrice. Enel X va oferi soluții inteligente de încărcare și servicii post-vânzare pentru produsele auto Weltmeister exportate către piețe internaționale precum Uniunea Europeană și Asia de Sud-Est și va asigura funcționarea facilităților de încărcare relevante în conformitate cu standardele, politicile și reglementările locale de tarifare.

În plus, cele două companii vor explora integrarea tehnologiei V2G în Europa, care le va permite clienților să reducă costul pentru deținerea unui vehicul electric și le va oferi, totodată, o potențială sursă de alimentare de rezervă.

Enel X este unul dintre furnizorii de top de infrastructuri de mobilitate electrică și soluții de rețea, cu peste 170.000 de puncte de încărcare inteligente publice și private, disponibile la nivel mondial, și se angajează să participe la tranziția energetică prin decarbonizarea producției de electricitate și electrificarea consumului de energie.

Prin acest parteneriat strategic, compania continuă să genereze valoare și să contribuie pozitiv la realizarea mai rapidă a obiectivelor ONU de dezvoltare durabilă, plasând ODD 13 pentru lupta împotriva schimbărilor climatice în centrul strategiei sale.

Redactor șef Adevărul Auto Debut în presă în 2001 la MotoLife. Din 2003 au urmat 9 ani și jumătate de presă auto la ProMotor. Contribuții editoriale: Autobis, Cavaleria.ro, România Liberă, Viteze.ro, 4×4 Adventure, Anuarul Auto Ziarul Financiar, Catalogul Racing Wheels, Adevărul Weekend.

Ferrari, o istorie în galben cu aromă de frites belges

AF Corse a dezvăluit, recent, combinația de culori cu care va intra în luptă cel de-al treilea prototip 499P care va alerga în sezonul 2024 al FIA WEC. La scurt timp după ce ACO a publicat lista provizorie cu echipajele înscrise în următoarea ediție a cursei de 24 de ore de la Le Mans, am putut să lăsăm bălți de salivă în dreptul imaginilor cu primul Ferrari pe care-l va pilota, într-un campionat mondial, polonezul Robert Kubica. Mașina va fi galbenă – foarte galbenă – iar asta m-a pus pe gânduri.

Citește articol »

Cel mai rapid magazin de lux din lume

Ediția din 1995 a cursei de 24 de ore de la Le Mans este faimoasă din mai multe puncte de vedere. În primul rând, toți își amintesc victoria McLaren, o reușită imposibil de repetat ce a fost facilitată de ploaia torențială care a marcat ostilitățile mai bine de 12 ore. Memorabilă a fost, de asemenea, deziluzia legendarului Mario Andretti, care a ratat la mustață un succes ce i-ar fi întregit cariera ilustră. Mai rar se menționează, însă, povestea echipajului de pe ultima treaptă a podiumului.

Citește articol »

Britanicii Scuderiei: Hamilton a intrat în rândul unor legende precum Mansell sau Surtees

Suntem abia în luna februarie, sezonul de Formula 1 nici nu a început, dar vestea care a apărut recent cu privire la trecerea lui Lewis Hamilton de la Mercedes-AMG la Ferrari este, cel mai probabil, știrea anului în Marele Circ. Practic, ani de zile de zvonuri și discuții pe la colțuri capătă, în sfârșit, formă și sens în urma unui transfer care nu părea fezabil cu doar câteva zile înainte.

Citește articol »

Daytona 24H 2024: La sfatul bătrânilor, cu Risi și Penske

Ferrari și Porsche sunt marii câștigători ai ediției cu numărul 62 a cursei de 24 de ore de la Daytona, cea mai lungă întrecere profesionistă din Statele Unite. Dacă n-am cunoaște anul, am putea spune că vorbim de epoca romantică și mult mai naivă a motorsportului, crez reconfirmat și în clipa în care citim numele echipelor ce s-au impus în clasamentul general, respectiv la categoria GTD-Pro: Porsche-Penske Motorsport și Risi Competizione. Tocmai de aceea, atunci când multe publicații ies cu titlul „Victorie istorică…”, se pot extrage două înțelesuri.

Citește articol »

Formula 1 are o echipă cu nume nou care aduce aminte de fantomele trecutului

Formula 1 este competiția în care mixul complet dintre tehnologie, bugete gigant, inteligență, găselnițe noi și talent ar trebui să producă un spectacol de invidiat pe circuite. Vorbim, în fond, despre „Regina sporturilor cu motor”. Pentru 2024, însă, n-avem parte nici de noutăți, nici bugetele nu mai sunt (așa) de mari, iar singurele găselnițe apare atunci când citim lista cu numele echipelor, căci la nivelul talentelor nu găsim vreo schimbare – pentru prima dată în istoria competiției.

Citește articol »

Porsche-le „detestat în Belcar” și identitatea sa înșelătoare

Mulți fani belgieni spun că sezonul 1999 al Belcar, seria de anduranță pentru turisme și GT-uri a micuțului stat înghesuit de superputerile Europei, a reprezentat un punct de apogeu care nu a mai fost atins ulterior. În vârful acelui pluton din care n-au lipsit modele Viper, Lamborghini sau Marcos s-a aflat, însă, o mașină ce sfida regulamentul cu zâmbetul pe buze.

Citește articol »

Mingea e rotundă, dar la fel e și roata

O echipă de fotbal din Premier League ce sponsorizează o formație de curse? Poate părea ciudat, dar un mic constructor britanic a reușit să construiască acest pod între sportul rege și sporturile cu motor, pentru care ai nevoie de două „mingi”, nu doar una. Totul s-a întâmplat la mijlocul aniilor ’90, cu mult înainte de crearea campionatului Superleague Formula, într-o perioadă tumultuoasă în lumea curselor de GT-uri.

Citește articol »
Actualități

Audi lansează un rival pentru Tesla Model S

Al treilea model din gama e-tron a celor de la Audi interpretează tema unui Grand Turismo cu patru portiere, extrem de elegant, dar spectaculos de rapid. Audi e-tron GT este mezinul gamei și este completat de RS e-tron GT, versiunea de performanță. Iată toate detaliile.