Cristian Milea, fostul șef al Opel România, preia conducerea Audi România

Cristian Milea
Trecut de la reprezentanța Opel în România la importatorul Audi din cadrul Porsche România, Cristian Milea a anunțat că a renunțat și la funcția de președinte al APIA.

Începând cu 1 ianuarie 2021, Cristian Milea, fost Country Director al Opel Southeast Europe LLC, preia funcția de director al mărcii Audi în România în cardul celui mai puternic importator de mașini de la noi, Porsche România.

Cu o experiență de peste 20 de ani în funcții de conducere și cunoștințe extinse în domeniul auto, noul șef al Audi România a fost, până în această lună, și președinte al Asociației Producătorilor și Importatorilor de Automobile din România (APIA).

Conform unei declarații oferite LifeNews.ro în cadrul unei discuții online cu mai mulți jurnaliști specializați, Cristian Milea a demisionat din funcția deținută la APIA odată cu preluarea celei de director al Audi România.

Cu studii în mecanică și economie, dar și de antreprenoriat și administrarea afacerilor, Cristian Milea a ocupat de-a lungul timpului funcții importante în mediul auto românesc. În 2000, Cristian Milea a devenit managerul rețelei de dealeri a Autoitalia SRL România – importatorul Abarth, Alfa Romeo, Fiat, Fiat Professional, Jeep, Maserati și Lancia – ocupând această poziție până în anul 2012. În următorii opt ani, până în prezent, el a ocupat poziția de director pentru România al Opel Southeast Europe LLC.

„Având o experiență îndelungată în acest domeniu am asistat la multe schimbări majore în cadrul sectorului auto și am înțeles cât de important este să ții pasul cu progresul tehnic și noutățile tehnologiei. Însă adevărata provocare intervine atunci când nu vrei doar să urmărești trendurile, ci vrei să le impui și să inovezi.

În ceea ce privește domeniul auto, Audi este una din mărcile de top ale segmentului premium, impunând constant noi standarde, greu de atins. Personal, voi continua acest drum al brand-ului, privind tot timpul spre viitor și urmărind o viziune caracterizată de inovație și progres”, a declarat Cristian Milea.

Redactor șef Adevărul Auto Debut în presă în 2001 la MotoLife. Din 2003 au urmat 9 ani și jumătate de presă auto la ProMotor. Contribuții editoriale: Autobis, Cavaleria.ro, România Liberă, Viteze.ro, 4×4 Adventure, Anuarul Auto Ziarul Financiar, Catalogul Racing Wheels, Adevărul Weekend.

Copia unicatului: Cum a apărut, din nimic, o altă Sintura și care e povestea originalului

Noua Zeelandă este genul acela de țară de la capătul pământului unde ai putea paria că se află monștri subacvatici milenari sau gnomi, fiind o sursă aproape inepuizabilă de surprize și lucruri neobișnuite. Pentru iubitorii GT-urilor ciudate și deosebit de rare, Noua Zeelandă chiar este o nirvana, căci altfel nu s-ar putea explica renașterea, în acel loc, a nu una, ci două mașini Sintura. Asta în condițiile în care ar fi trebuit să existe doar una.

Citește articol »

Cum a aterizat „Batmobile-ul”: Un circuit uitat și un motor schimbat pe genunchi

În istoria curselor de turisme, una marcată de multiple schimbări de regulamente și chiar mai multe modele legendare, BMW-ul 3.0 CSL are o reputație aparte. Profitând de niște interpretări inteligente ale regulamentului, bavarezii au creat, în urmă cu mai bine de 50 de ani, un coupe a cărui aerodinamică îl punea la ani lumină de rivali, detaliile exterioare fiind rivalizate doar de cele de sub capotă. Chiar și așa, prea puțini își mai amintesc cum a decurs prima întrecere a celebrului „Batmobile”.

Citește articol »

Ultimul recital pentru bătrânul tenor: Cum a reușit Joest Racing să bată monolitul Mercedes-Sauber

În mai 1989, Campionatul Mondial de Anduranță venea pentru prima sa reprezentație pe pământ european, mai exact pe fostul circuit de Formula 1 Dijon-Prenois. Ceea ce ar fi trebuit să fie un galop de sănătate pentru echipa de uzină Mercedes-Sauber a devenit, însă, cântecul de lebădă al celui mai faimos model din istoria Grupei C, Porsche-le 962. Reușita, semnată de formația lui Reinhold Joest prin piloții Bob Wollek și Frank Jelinski este notabilă și pentru că abia recent, în cursa de șase ore de la Spa-Francorchamps din acest an, am putut asista la o nouă victorie pentru un Porsche privat la nivel de campionat mondial – după o pauză de 35 de ani.

Citește articol »
Actualități

Audi lansează un rival pentru Tesla Model S

Al treilea model din gama e-tron a celor de la Audi interpretează tema unui Grand Turismo cu patru portiere, extrem de elegant, dar spectaculos de rapid. Audi e-tron GT este mezinul gamei și este completat de RS e-tron GT, versiunea de performanță. Iată toate detaliile.