Cristian Milea, fostul șef al Opel România, preia conducerea Audi România

Cristian Milea
Trecut de la reprezentanța Opel în România la importatorul Audi din cadrul Porsche România, Cristian Milea a anunțat că a renunțat și la funcția de președinte al APIA.

Începând cu 1 ianuarie 2021, Cristian Milea, fost Country Director al Opel Southeast Europe LLC, preia funcția de director al mărcii Audi în România în cardul celui mai puternic importator de mașini de la noi, Porsche România.

Cu o experiență de peste 20 de ani în funcții de conducere și cunoștințe extinse în domeniul auto, noul șef al Audi România a fost, până în această lună, și președinte al Asociației Producătorilor și Importatorilor de Automobile din România (APIA).

Conform unei declarații oferite LifeNews.ro în cadrul unei discuții online cu mai mulți jurnaliști specializați, Cristian Milea a demisionat din funcția deținută la APIA odată cu preluarea celei de director al Audi România.

Cu studii în mecanică și economie, dar și de antreprenoriat și administrarea afacerilor, Cristian Milea a ocupat de-a lungul timpului funcții importante în mediul auto românesc. În 2000, Cristian Milea a devenit managerul rețelei de dealeri a Autoitalia SRL România – importatorul Abarth, Alfa Romeo, Fiat, Fiat Professional, Jeep, Maserati și Lancia – ocupând această poziție până în anul 2012. În următorii opt ani, până în prezent, el a ocupat poziția de director pentru România al Opel Southeast Europe LLC.

„Având o experiență îndelungată în acest domeniu am asistat la multe schimbări majore în cadrul sectorului auto și am înțeles cât de important este să ții pasul cu progresul tehnic și noutățile tehnologiei. Însă adevărata provocare intervine atunci când nu vrei doar să urmărești trendurile, ci vrei să le impui și să inovezi.

În ceea ce privește domeniul auto, Audi este una din mărcile de top ale segmentului premium, impunând constant noi standarde, greu de atins. Personal, voi continua acest drum al brand-ului, privind tot timpul spre viitor și urmărind o viziune caracterizată de inovație și progres”, a declarat Cristian Milea.

Redactor șef Adevărul Auto Debut în presă în 2001 la MotoLife. Din 2003 au urmat 9 ani și jumătate de presă auto la ProMotor. Contribuții editoriale: Autobis, Cavaleria.ro, România Liberă, Viteze.ro, 4×4 Adventure, Anuarul Auto Ziarul Financiar, Catalogul Racing Wheels, Adevărul Weekend.

Copia unicatului: Cum a apărut, din nimic, o altă Sintura și care e povestea originalului

Noua Zeelandă este genul acela de țară de la capătul pământului unde ai putea paria că se află monștri subacvatici milenari sau gnomi, fiind o sursă aproape inepuizabilă de surprize și lucruri neobișnuite. Pentru iubitorii GT-urilor ciudate și deosebit de rare, Noua Zeelandă chiar este o nirvana, căci altfel nu s-ar putea explica renașterea, în acel loc, a nu una, ci două mașini Sintura. Asta în condițiile în care ar fi trebuit să existe doar una.

Citește articol »

Cum a aterizat „Batmobile-ul”: Un circuit uitat și un motor schimbat pe genunchi

În istoria curselor de turisme, una marcată de multiple schimbări de regulamente și chiar mai multe modele legendare, BMW-ul 3.0 CSL are o reputație aparte. Profitând de niște interpretări inteligente ale regulamentului, bavarezii au creat, în urmă cu mai bine de 50 de ani, un coupe a cărui aerodinamică îl punea la ani lumină de rivali, detaliile exterioare fiind rivalizate doar de cele de sub capotă. Chiar și așa, prea puțini își mai amintesc cum a decurs prima întrecere a celebrului „Batmobile”.

Citește articol »

Raël vous dit ce qui est réel : J’aurais pu être en F1

Cum ar fi fost dacă sinistrul Gregorian Bivolaru, cunoscut pentru cultul său cu influențe yoga care s-a transformat într-o rețea de proxenetism, ar fi iubit nu doar minorele, ci și cursele de mașini și, peste toate, OZN-urile și civilizațiile extraterestre? Ei bine, atunci am fi avut și noi, românii, un Claude Vorilhon autohton. Să explic.

Citește articol »

Anduranță în România, anul nou(ă)

O nouă ediție de campionat a demarat la final de martie, cu atât de multe aspecte de rezolvat, încât povestea pe care mi-am promis și v-am promis că o aștern a tot fost amânată, ca la ghișeu, până în ultima zi posibilă. Cu un asemenea termen de valabilitate, măcar vine cu discount de 30% din timpul istorisirii.

Citește articol »

Take a break: Cele mai interesante wagon-uri din motorsport

Cursele de turisme reprezintă, adesea, refugiul celor ce caută să se identifice ușor cu modelele care aleargă pe circuite. Cum în traficul de zi cu zi nu avem doar berline și hatchback-uri, era normal ca, uneori, în istoria motorsportului să consemnăm și câteva estate-uri, combi-uri sau break-uri – în funcție de cum vreți să le numiți. Am încercat, măcar parțial, să trec în revistă unele dintre cele mai interesante și, totodată, marcante break-uri din competiții și, ca o excepție de la regulă, nu m-am oprit la limita asfaltului.

Citește articol »
Actualități

Audi lansează un rival pentru Tesla Model S

Al treilea model din gama e-tron a celor de la Audi interpretează tema unui Grand Turismo cu patru portiere, extrem de elegant, dar spectaculos de rapid. Audi e-tron GT este mezinul gamei și este completat de RS e-tron GT, versiunea de performanță. Iată toate detaliile.