Centru Continental de dezvoltare și cercetare la Iași de 27 milioane euro

Noua contrucție Continetal are 8 niveluri, o capacitate de până la 1700 de locuri și cuprinde o zonă de testare și validare completă a produselor dezvoltate.

Întreaga clădire are un concept nou și modern de design interior, cu spații verzi integrate.     

Prin extinderea centrului de cercetare și dezvoltare deja existent, rădăcinile pe care le avem în Iași devin mai puternice, mai stabile. Este o dovadă și o promisiune atât față de noi cât și față de comunitatea locală și regională că suntem aici, la bine și la greu.

Contextul actual este unul deosebit, imposibil de prevăzut în orice analiză de risc, însă am reușit să finalizăm tot ce ne-am propus. De acum suntem împreună, în același loc, toți cei 2000 de colegi din Continental Iași”, spune Marian Petrescu, managerul locației Continental Iași.

Continental Iași

Extinderea sediului din Iași a început în aprilie 2019, iar în luna aprilie a acestui an au avut loc primele mutări.

“Continental continuă să ofere încredere cercetării și dezvoltării din România. Proiecte inovatoare care vizează conducerea autonomă și conectivitatea în industria automotive, precum și folosirea de competențe noi ca dezvoltarea securității cibernetice sunt tot atâtea teme la care inginerii din Iași își aduc contribuția pentru a face mobilitatea mai inteligentă, mai curată și mai sigură”, a explicat Christian von Albrichsfeld, Head of Country Continental România.

Specialistii din Iași sunt implicați în elaborarea tehnologiilor de vârf din industria auto, ca de exemplu: unități de control a geamurilor și trapei, aplicații de navigație și multimedia.

Continental Iasi

De asemenea, se lucrează și la primul sistem de frână vacuumless brake „one box design” din lume, care sporește eficiența procesului de frânare, propunând, în același timp, un design compact, apreciat de producătorii din industria de autovehicule. În parteneriat cu mediul universitar local și internațional, specialiștii din Iași lucrează la proiecte dedicate orașelor și mașinilor inteligente, capabile să crească eficiența, siguranța și confortul condusului.

Redactor șef Adevărul Auto Debut în presă în 2001 la MotoLife. Din 2003 au urmat 9 ani și jumătate de presă auto la ProMotor. Contribuții editoriale: Autobis, Cavaleria.ro, România Liberă, Viteze.ro, 4×4 Adventure, Anuarul Auto Ziarul Financiar, Catalogul Racing Wheels, Adevărul Weekend.
Share on facebook
Share on twitter
Share on whatsapp
Share on email
Opel Mokka-e

Test Drive Opel Mokka-e

Astăzi vă dăm întâlnire cu Opel Mokka atât online cât și în print, în paginile Weekend Adevărul. Pe hârtie puteți citi impresiile despre versiunea GS Line cu propulsor 1.2 Turbo, iar aici vrem să vorbim despre versiunea electrică Opel Mokka-e.

Citește articol »

Primul test în România cu Dacia Spring

Am plecat cu așteptări moderate la testul cu Dacia Spring și am descoperit o mașină care a depășit ceea ce credeam că voi găsi, chiar dacă modelul testat este unul de preserie, care va primi îmbunătățiri pentru versiunea de client. Primul test cu modelul electric de la Dacia clarifică multe răspunsuri la întrebări pe care, pe bună dreptate, lumea le-a ridicat.

Citește articol »
Actualități

Audi lansează un rival pentru Tesla Model S

Al treilea model din gama e-tron a celor de la Audi interpretează tema unui Grand Turismo cu patru portiere, extrem de elegant, dar spectaculos de rapid. Audi e-tron GT este mezinul gamei și este completat de RS e-tron GT, versiunea de performanță. Iată toate detaliile.