Centru Continental de dezvoltare și cercetare la Iași de 27 milioane euro

Noua contrucție Continetal are 8 niveluri, o capacitate de până la 1700 de locuri și cuprinde o zonă de testare și validare completă a produselor dezvoltate.

Întreaga clădire are un concept nou și modern de design interior, cu spații verzi integrate.     

Prin extinderea centrului de cercetare și dezvoltare deja existent, rădăcinile pe care le avem în Iași devin mai puternice, mai stabile. Este o dovadă și o promisiune atât față de noi cât și față de comunitatea locală și regională că suntem aici, la bine și la greu.

Contextul actual este unul deosebit, imposibil de prevăzut în orice analiză de risc, însă am reușit să finalizăm tot ce ne-am propus. De acum suntem împreună, în același loc, toți cei 2000 de colegi din Continental Iași”, spune Marian Petrescu, managerul locației Continental Iași.

Continental Iași

Extinderea sediului din Iași a început în aprilie 2019, iar în luna aprilie a acestui an au avut loc primele mutări.

“Continental continuă să ofere încredere cercetării și dezvoltării din România. Proiecte inovatoare care vizează conducerea autonomă și conectivitatea în industria automotive, precum și folosirea de competențe noi ca dezvoltarea securității cibernetice sunt tot atâtea teme la care inginerii din Iași își aduc contribuția pentru a face mobilitatea mai inteligentă, mai curată și mai sigură”, a explicat Christian von Albrichsfeld, Head of Country Continental România.

Specialistii din Iași sunt implicați în elaborarea tehnologiilor de vârf din industria auto, ca de exemplu: unități de control a geamurilor și trapei, aplicații de navigație și multimedia.

Continental Iasi

De asemenea, se lucrează și la primul sistem de frână vacuumless brake „one box design” din lume, care sporește eficiența procesului de frânare, propunând, în același timp, un design compact, apreciat de producătorii din industria de autovehicule. În parteneriat cu mediul universitar local și internațional, specialiștii din Iași lucrează la proiecte dedicate orașelor și mașinilor inteligente, capabile să crească eficiența, siguranța și confortul condusului.

Redactor șef Adevărul Auto Debut în presă în 2001 la MotoLife. Din 2003 au urmat 9 ani și jumătate de presă auto la ProMotor. Contribuții editoriale: Autobis, Cavaleria.ro, România Liberă, Viteze.ro, 4×4 Adventure, Anuarul Auto Ziarul Financiar, Catalogul Racing Wheels, Adevărul Weekend.
Share on facebook
Share on twitter
Share on whatsapp
Share on email
De același autor

Probleme tehnice pentru Emanuel Gyenes în etapa a treia

Etapa a treia a Raliului Dakar 2021 i-a dus pe concurenți în bucla Wadi Ad-Dawasir, 226 km de legătură, 403 km de probă specială. O specială rapidă, cu piatră, dune moi, nisip, canioane, râuri secate, în care Emanuel Gyenes a avut ghinion.

Mercedes-Benz G Class – Experience

Mercedes-Benz G Class – Experience

Am concediat pentru două zile jurnalistul auto pentru a participa la o experiență rezervată clienților Mercedes-Benz, un G-Experience.

Enel X a semnat un acord strategic cu Weltmeister

Enel X, linia de business a Grupului Enel dedicată serviciilor și produselor energetice avansate, a semnat un acord cu Weltmeister, brandul de vehicule electrice (EV) care face parte din WM Motor Technology Co Ltd.

Test drive Porsche 718 Cayman GTS 4.0

În viață trebuie să ai răbdare, lucrurile la care visezi îți pot bate la ușă. Cam așa au stat lucrurile și în cazul întâlnirea cu Porsche 718 Cayman GTS 4.0!

Renault Clio E-Tech Hybrid este disponibil în România

Renault Clio E-Tech Hybrid îți face debutul în gama constructorului francez. Noul model vine în 4 versiuni de echipare: ZEN, INTENS, Seria Limitată E-TECH și RS LINE, iar prețul de pornire este 18.750 euro, TVA inclus.

Actualități