Centru Continental de dezvoltare și cercetare la Iași de 27 milioane euro

Noua contrucție Continetal are 8 niveluri, o capacitate de până la 1700 de locuri și cuprinde o zonă de testare și validare completă a produselor dezvoltate.

Întreaga clădire are un concept nou și modern de design interior, cu spații verzi integrate.     

Prin extinderea centrului de cercetare și dezvoltare deja existent, rădăcinile pe care le avem în Iași devin mai puternice, mai stabile. Este o dovadă și o promisiune atât față de noi cât și față de comunitatea locală și regională că suntem aici, la bine și la greu.

Contextul actual este unul deosebit, imposibil de prevăzut în orice analiză de risc, însă am reușit să finalizăm tot ce ne-am propus. De acum suntem împreună, în același loc, toți cei 2000 de colegi din Continental Iași”, spune Marian Petrescu, managerul locației Continental Iași.

Continental Iași

Extinderea sediului din Iași a început în aprilie 2019, iar în luna aprilie a acestui an au avut loc primele mutări.

“Continental continuă să ofere încredere cercetării și dezvoltării din România. Proiecte inovatoare care vizează conducerea autonomă și conectivitatea în industria automotive, precum și folosirea de competențe noi ca dezvoltarea securității cibernetice sunt tot atâtea teme la care inginerii din Iași își aduc contribuția pentru a face mobilitatea mai inteligentă, mai curată și mai sigură”, a explicat Christian von Albrichsfeld, Head of Country Continental România.

Specialistii din Iași sunt implicați în elaborarea tehnologiilor de vârf din industria auto, ca de exemplu: unități de control a geamurilor și trapei, aplicații de navigație și multimedia.

Continental Iasi

De asemenea, se lucrează și la primul sistem de frână vacuumless brake „one box design” din lume, care sporește eficiența procesului de frânare, propunând, în același timp, un design compact, apreciat de producătorii din industria de autovehicule. În parteneriat cu mediul universitar local și internațional, specialiștii din Iași lucrează la proiecte dedicate orașelor și mașinilor inteligente, capabile să crească eficiența, siguranța și confortul condusului.

Redactor șef Adevărul Auto Debut în presă în 2001 la MotoLife. Din 2003 au urmat 9 ani și jumătate de presă auto la ProMotor. Contribuții editoriale: Autobis, Cavaleria.ro, România Liberă, Viteze.ro, 4×4 Adventure, Anuarul Auto Ziarul Financiar, Catalogul Racing Wheels, Adevărul Weekend.
Share on facebook
Share on twitter
Share on whatsapp
Share on email

Test Drive Fiat 500e

Îmi era dor de 500, de Fiat 500, dar de unul nou, de unul după care copii să se întoarcă zâmbind. Au trecut câțiva ani din 2007, moment în care m-am întâlnit cu noul Fiat 500e. Dar este și adevăr în vorba…” Lucruri bune se întâmplă doar celor care au răbdare.”

Citește articol »

Poveste de succes – BMW M3 / M4 Competition

Într-un război continuu al cifrelor și performanțelor tot mai bune, cred că modelele sport trebuie cumpărate pentru sufletul lor, pentru ceea ce transmit și pentru plăcerea pe care o oferă celui de la volan în fiecare zi. După ce am condus noile BMW M3 Competition și M4 Competition pe circuit, am realizat că cele de mai sus au fost teme de referință pentru inginerii de la BMW.

Citește articol »
Actualități

Audi lansează un rival pentru Tesla Model S

Al treilea model din gama e-tron a celor de la Audi interpretează tema unui Grand Turismo cu patru portiere, extrem de elegant, dar spectaculos de rapid. Audi e-tron GT este mezinul gamei și este completat de RS e-tron GT, versiunea de performanță. Iată toate detaliile.