Hyundai i20 N aduce un plus de atitudine

După lansarea noului i20, constructorul dezvăluie versiunea N Line dedicată modelului. Hyundai i20 N Line combină elemente de design inspirate din gama de înalta performanță Hyundai N.

Exteriorul lui Hyundai i20 N integrează limbajul stilistic global Hyundai „Sensuous Sportiness”, dar și elemente de design orientate spre performanță. Sportivitatea modelului este evidențiată de bară frontală cu accente cromate, dar și de grilă de tip „cascadă” personalizată cu sigla N Line.

În partea din spate regăsim accentele de culoare gri, o lampă de ceață cu formă triunghiulară și de sistemul cromat de evacuare. Clienții pot alege dintre patru culori exterioare: Phantom Black, Aurora Grey, Brass, dar și Polar White – disponibil opțional cu plafon Phantom Black. Hyundai i20 N

La interior regăsim scaunele și volanul sport, pedalele cu inserții metalice și schimbătorul de viteze din piele – personalizate cu accente roșii și logo-ul „N.Hyundai i20 N

 „Acest nivel de echipare este disponibil în premieră pentru Hyundai i20 N”, a declarat Andreas-Christoph Hofmann, Vice President Marketing and Product – Hyundai Motor Europe. „Prin intermediul acestei versiuni oferim clienților o opțiune exclusivistă, care are că sursă de inspirație domeniul motorsport și experiență Hyundai în WRC.”Hyundai i20 N

Noul Hyundai i20 N Line oferă două tipuri de propulsoare. Pe lângă motorizarea standard de 1,2 litri MPi, 84 CP, clienții pot opta pentru versiunea T-GDi de 1 litru, 100 CP sau 120 CP. Pentru motorul T-GDi de 1 litru au fost actualizate suspensia, răspunsul motorului și sunetul sistemului de evacuare.

Modelul este disponibil cu sistemul mild-hybrid de 48 V, pentru eficientă sporită (standard – pentru varianta de 1 litru T-GDi, 120 CP; opțional – pentru motorul de 1 litru T-GDi, 100 CP). În plus, pentru această opțiune este disponibilă transmisia manuală inteligență (iMT). Noul i20 N Line dispune de jante din aliaj de 17 inchi dedicate, cu finisaj în două tonuri.Hyundai i20 N

La fel că varianta standard, i20 N Line dispune de tehnologia Bluelink, care oferă o gama diversificată de servicii de conectivitate pentru autovehicul, cum ar fi serviciile Hyundai LIVE, precum și diferite funcții disponibile prin intermediul aplicației Bluelink pentru smartphone.

Noul Hyundai i20 N Line este echipat cu pachetul de siguranță Hyundai SmartSense, care integrează cele mai recente tehnologii pentru siguranță.Hyundai i20 N

Redactor șef Adevărul Auto Debut în presă în 2001 la MotoLife. Din 2003 au urmat 9 ani și jumătate de presă auto la ProMotor. Contribuții editoriale: Autobis, Cavaleria.ro, România Liberă, Viteze.ro, 4×4 Adventure, Anuarul Auto Ziarul Financiar, Catalogul Racing Wheels, Adevărul Weekend.

Copia unicatului: Cum a apărut, din nimic, o altă Sintura și care e povestea originalului

Noua Zeelandă este genul acela de țară de la capătul pământului unde ai putea paria că se află monștri subacvatici milenari sau gnomi, fiind o sursă aproape inepuizabilă de surprize și lucruri neobișnuite. Pentru iubitorii GT-urilor ciudate și deosebit de rare, Noua Zeelandă chiar este o nirvana, căci altfel nu s-ar putea explica renașterea, în acel loc, a nu una, ci două mașini Sintura. Asta în condițiile în care ar fi trebuit să existe doar una.

Citește articol »

Cum a aterizat „Batmobile-ul”: Un circuit uitat și un motor schimbat pe genunchi

În istoria curselor de turisme, una marcată de multiple schimbări de regulamente și chiar mai multe modele legendare, BMW-ul 3.0 CSL are o reputație aparte. Profitând de niște interpretări inteligente ale regulamentului, bavarezii au creat, în urmă cu mai bine de 50 de ani, un coupe a cărui aerodinamică îl punea la ani lumină de rivali, detaliile exterioare fiind rivalizate doar de cele de sub capotă. Chiar și așa, prea puțini își mai amintesc cum a decurs prima întrecere a celebrului „Batmobile”.

Citește articol »

Raël vous dit ce qui est réel : J’aurais pu être en F1

Cum ar fi fost dacă sinistrul Gregorian Bivolaru, cunoscut pentru cultul său cu influențe yoga care s-a transformat într-o rețea de proxenetism, ar fi iubit nu doar minorele, ci și cursele de mașini și, peste toate, OZN-urile și civilizațiile extraterestre? Ei bine, atunci am fi avut și noi, românii, un Claude Vorilhon autohton. Să explic.

Citește articol »

Anduranță în România, anul nou(ă)

O nouă ediție de campionat a demarat la final de martie, cu atât de multe aspecte de rezolvat, încât povestea pe care mi-am promis și v-am promis că o aștern a tot fost amânată, ca la ghișeu, până în ultima zi posibilă. Cu un asemenea termen de valabilitate, măcar vine cu discount de 30% din timpul istorisirii.

Citește articol »

Take a break: Cele mai interesante wagon-uri din motorsport

Cursele de turisme reprezintă, adesea, refugiul celor ce caută să se identifice ușor cu modelele care aleargă pe circuite. Cum în traficul de zi cu zi nu avem doar berline și hatchback-uri, era normal ca, uneori, în istoria motorsportului să consemnăm și câteva estate-uri, combi-uri sau break-uri – în funcție de cum vreți să le numiți. Am încercat, măcar parțial, să trec în revistă unele dintre cele mai interesante și, totodată, marcante break-uri din competiții și, ca o excepție de la regulă, nu m-am oprit la limita asfaltului.

Citește articol »
Actualități

Audi lansează un rival pentru Tesla Model S

Al treilea model din gama e-tron a celor de la Audi interpretează tema unui Grand Turismo cu patru portiere, extrem de elegant, dar spectaculos de rapid. Audi e-tron GT este mezinul gamei și este completat de RS e-tron GT, versiunea de performanță. Iată toate detaliile.