Hyundai i20 N aduce un plus de atitudine

După lansarea noului i20, constructorul dezvăluie versiunea N Line dedicată modelului. Hyundai i20 N Line combină elemente de design inspirate din gama de înalta performanță Hyundai N.

Exteriorul lui Hyundai i20 N integrează limbajul stilistic global Hyundai „Sensuous Sportiness”, dar și elemente de design orientate spre performanță. Sportivitatea modelului este evidențiată de bară frontală cu accente cromate, dar și de grilă de tip „cascadă” personalizată cu sigla N Line.

În partea din spate regăsim accentele de culoare gri, o lampă de ceață cu formă triunghiulară și de sistemul cromat de evacuare. Clienții pot alege dintre patru culori exterioare: Phantom Black, Aurora Grey, Brass, dar și Polar White – disponibil opțional cu plafon Phantom Black. Hyundai i20 N

La interior regăsim scaunele și volanul sport, pedalele cu inserții metalice și schimbătorul de viteze din piele – personalizate cu accente roșii și logo-ul „N.Hyundai i20 N

 „Acest nivel de echipare este disponibil în premieră pentru Hyundai i20 N”, a declarat Andreas-Christoph Hofmann, Vice President Marketing and Product – Hyundai Motor Europe. „Prin intermediul acestei versiuni oferim clienților o opțiune exclusivistă, care are că sursă de inspirație domeniul motorsport și experiență Hyundai în WRC.”Hyundai i20 N

Noul Hyundai i20 N Line oferă două tipuri de propulsoare. Pe lângă motorizarea standard de 1,2 litri MPi, 84 CP, clienții pot opta pentru versiunea T-GDi de 1 litru, 100 CP sau 120 CP. Pentru motorul T-GDi de 1 litru au fost actualizate suspensia, răspunsul motorului și sunetul sistemului de evacuare.

Modelul este disponibil cu sistemul mild-hybrid de 48 V, pentru eficientă sporită (standard – pentru varianta de 1 litru T-GDi, 120 CP; opțional – pentru motorul de 1 litru T-GDi, 100 CP). În plus, pentru această opțiune este disponibilă transmisia manuală inteligență (iMT). Noul i20 N Line dispune de jante din aliaj de 17 inchi dedicate, cu finisaj în două tonuri.Hyundai i20 N

La fel că varianta standard, i20 N Line dispune de tehnologia Bluelink, care oferă o gama diversificată de servicii de conectivitate pentru autovehicul, cum ar fi serviciile Hyundai LIVE, precum și diferite funcții disponibile prin intermediul aplicației Bluelink pentru smartphone.

Noul Hyundai i20 N Line este echipat cu pachetul de siguranță Hyundai SmartSense, care integrează cele mai recente tehnologii pentru siguranță.Hyundai i20 N

Redactor șef Adevărul Auto Debut în presă în 2001 la MotoLife. Din 2003 au urmat 9 ani și jumătate de presă auto la ProMotor. Contribuții editoriale: Autobis, Cavaleria.ro, România Liberă, Viteze.ro, 4×4 Adventure, Anuarul Auto Ziarul Financiar, Catalogul Racing Wheels, Adevărul Weekend.

Anduranță în România, anul nou(ă)

O nouă ediție de campionat a demarat la final de martie, cu atât de multe aspecte de rezolvat, încât povestea pe care mi-am promis și v-am promis că o aștern a tot fost amânată, ca la ghișeu, până în ultima zi posibilă. Cu un asemenea termen de valabilitate, măcar vine cu discount de 30% din timpul istorisirii.

Citește articol »

Take a break: Cele mai interesante wagon-uri din motorsport

Cursele de turisme reprezintă, adesea, refugiul celor ce caută să se identifice ușor cu modelele care aleargă pe circuite. Cum în traficul de zi cu zi nu avem doar berline și hatchback-uri, era normal ca, uneori, în istoria motorsportului să consemnăm și câteva estate-uri, combi-uri sau break-uri – în funcție de cum vreți să le numiți. Am încercat, măcar parțial, să trec în revistă unele dintre cele mai interesante și, totodată, marcante break-uri din competiții și, ca o excepție de la regulă, nu m-am oprit la limita asfaltului.

Citește articol »

Mai bun ca un prim-ministru: Hugh Chamberlain

Recent, urmărind momentul festiv ce a urmat primei etape din Mondialul de Anduranță am observat că podiumul privaților din categoria supremă Hypercar aproape că nu este băgat în seamă, camera reținând doar pentru câteva secunde figurile celor ce ajunseseră în top 3 după aproape 10 ore de cursă. Astfel, nu este de mirare că unul ca Hugh Chamberlain, șef de echipă cu două titluri mondiale și o victorie de clasă la Le Mans, este, astăzi, aproape uitat. Mulți rețin, poate, mașinile înscrise de el, dar doar cei care au bătut paddock-urile de-a lungul și de-a latul lor în ultimele decenii pot vorbi și despre omul din spatele Chamberlain Motorsport.

Citește articol »

Ce experiență profesională aveți? Pilot Ferrari, pilot McLaren…

Ferrari și McLaren sunt echipele care au dat cei mai mulți campioni în istoria Formulei 1. Însă numărătoarea s-a oprit pentru aceste echipe în 2007, respectiv 2008. Ultimul campion Ferrari a venit de la McLaren, iar ultimul campion McLaren tocmai a anunțat că se mută la Ferrari. Cine a mai activat pentru ambii granzi și cu ce rezultate? Mihai și Alex deschid cartea de istorie.

Citește articol »

Ferrari, o istorie în galben cu aromă de frites belges

AF Corse a dezvăluit, recent, combinația de culori cu care va intra în luptă cel de-al treilea prototip 499P care va alerga în sezonul 2024 al FIA WEC. La scurt timp după ce ACO a publicat lista provizorie cu echipajele înscrise în următoarea ediție a cursei de 24 de ore de la Le Mans, am putut să lăsăm bălți de salivă în dreptul imaginilor cu primul Ferrari pe care-l va pilota, într-un campionat mondial, polonezul Robert Kubica. Mașina va fi galbenă – foarte galbenă – iar asta m-a pus pe gânduri.

Citește articol »

Cel mai rapid magazin de lux din lume

Ediția din 1995 a cursei de 24 de ore de la Le Mans este faimoasă din mai multe puncte de vedere. În primul rând, toți își amintesc victoria McLaren, o reușită imposibil de repetat ce a fost facilitată de ploaia torențială care a marcat ostilitățile mai bine de 12 ore. Memorabilă a fost, de asemenea, deziluzia legendarului Mario Andretti, care a ratat la mustață un succes ce i-ar fi întregit cariera ilustră. Mai rar se menționează, însă, povestea echipajului de pe ultima treaptă a podiumului.

Citește articol »
Actualități

Audi lansează un rival pentru Tesla Model S

Al treilea model din gama e-tron a celor de la Audi interpretează tema unui Grand Turismo cu patru portiere, extrem de elegant, dar spectaculos de rapid. Audi e-tron GT este mezinul gamei și este completat de RS e-tron GT, versiunea de performanță. Iată toate detaliile.