2 dispozitive inteligente pentru mașina ta?

O companie de luat în seamă este „nonda”. Aceasta crează soluții inteligente pe care să le folosim zilnic. Ei conectează dispozitivele mașinilor la smartphone.
Există accesorii de care avem nevoie unele mai inteligente ca altele. O companie demnă de luat în seamă este „nonda”. Aceasta crează soluții smart pentru produse pe care le folosim zilnic. Practic ei conectează dispozitive pe care le credem banale, la aplicații de smartphone crescând utilitatea lor. 
Dispozitive - charger

Primul din cele două dispozitive este ZUS® Smart Car Charger Dispozitive

Încărcător inteligent de telefon care are și funcție de GPS. Acesta nu numai că te ajută să îți încarci telefonul dar face găsirea autoturismului în parcare extrem de ușoară, folosind aplicația de pe telefonul personal. Are leduri care luminează astfel încât să poți introduce cablul cu ușurință chiar și pe întuneric. Puterea de încărcare a dispozitivelor este foarte mare. Practic poți să încarci de două ori mai rapid ca alte încărcătoare, două iPad-uri în același. Producătorul se laudă că acest încărcător este construit la standarde ale armetei USA să reziste la temperaturi extreme. 

Dispozitive - monitor

Al doilea din cele două dispozitive este ZUS® Smart Tire Safety Monitor 

Verificarea presiunii cauciucurilor, nu e simplă și poate fi vitală. Sigur că poți să apeși cu talpa pe cauciuc și experiența ta de șofer te face expert în presiune. Eu îți recomand să faci verificarea la service sau, dacă vrei să ai totuși sub control presiunea din roți permanent, poți să montezi soluția ZUS® Smart Tire Safety Monitor.

Această prin simpla amplasare unor senzori pe ventil ai pe telefon în timp real datele care îți trebuie ca să fi în permență în siguranță. Acești senzori măsoară atât presiunea cât și temperatură din cameră. Este atât de ușor de montat că poți lua cu tine sistemul în concediu și să-l instalezi pe mașina inchiriată de la locația după care să î l remontezi pe mașina ta când te întorci. 

https://www.nonda.co

Grafician de profesie este implcat de 30 de ani în realizarea de publicații, site-uri și fotografii. E pasionat de frumos și lucrează în presa auto de peste 15 ani.

Anduranță în România, anul nou(ă)

O nouă ediție de campionat a demarat la final de martie, cu atât de multe aspecte de rezolvat, încât povestea pe care mi-am promis și v-am promis că o aștern a tot fost amânată, ca la ghișeu, până în ultima zi posibilă. Cu un asemenea termen de valabilitate, măcar vine cu discount de 30% din timpul istorisirii.

Citește articol »

Take a break: Cele mai interesante wagon-uri din motorsport

Cursele de turisme reprezintă, adesea, refugiul celor ce caută să se identifice ușor cu modelele care aleargă pe circuite. Cum în traficul de zi cu zi nu avem doar berline și hatchback-uri, era normal ca, uneori, în istoria motorsportului să consemnăm și câteva estate-uri, combi-uri sau break-uri – în funcție de cum vreți să le numiți. Am încercat, măcar parțial, să trec în revistă unele dintre cele mai interesante și, totodată, marcante break-uri din competiții și, ca o excepție de la regulă, nu m-am oprit la limita asfaltului.

Citește articol »

Mai bun ca un prim-ministru: Hugh Chamberlain

Recent, urmărind momentul festiv ce a urmat primei etape din Mondialul de Anduranță am observat că podiumul privaților din categoria supremă Hypercar aproape că nu este băgat în seamă, camera reținând doar pentru câteva secunde figurile celor ce ajunseseră în top 3 după aproape 10 ore de cursă. Astfel, nu este de mirare că unul ca Hugh Chamberlain, șef de echipă cu două titluri mondiale și o victorie de clasă la Le Mans, este, astăzi, aproape uitat. Mulți rețin, poate, mașinile înscrise de el, dar doar cei care au bătut paddock-urile de-a lungul și de-a latul lor în ultimele decenii pot vorbi și despre omul din spatele Chamberlain Motorsport.

Citește articol »

Ce experiență profesională aveți? Pilot Ferrari, pilot McLaren…

Ferrari și McLaren sunt echipele care au dat cei mai mulți campioni în istoria Formulei 1. Însă numărătoarea s-a oprit pentru aceste echipe în 2007, respectiv 2008. Ultimul campion Ferrari a venit de la McLaren, iar ultimul campion McLaren tocmai a anunțat că se mută la Ferrari. Cine a mai activat pentru ambii granzi și cu ce rezultate? Mihai și Alex deschid cartea de istorie.

Citește articol »

Ferrari, o istorie în galben cu aromă de frites belges

AF Corse a dezvăluit, recent, combinația de culori cu care va intra în luptă cel de-al treilea prototip 499P care va alerga în sezonul 2024 al FIA WEC. La scurt timp după ce ACO a publicat lista provizorie cu echipajele înscrise în următoarea ediție a cursei de 24 de ore de la Le Mans, am putut să lăsăm bălți de salivă în dreptul imaginilor cu primul Ferrari pe care-l va pilota, într-un campionat mondial, polonezul Robert Kubica. Mașina va fi galbenă – foarte galbenă – iar asta m-a pus pe gânduri.

Citește articol »

Cel mai rapid magazin de lux din lume

Ediția din 1995 a cursei de 24 de ore de la Le Mans este faimoasă din mai multe puncte de vedere. În primul rând, toți își amintesc victoria McLaren, o reușită imposibil de repetat ce a fost facilitată de ploaia torențială care a marcat ostilitățile mai bine de 12 ore. Memorabilă a fost, de asemenea, deziluzia legendarului Mario Andretti, care a ratat la mustață un succes ce i-ar fi întregit cariera ilustră. Mai rar se menționează, însă, povestea echipajului de pe ultima treaptă a podiumului.

Citește articol »
Actualități

Audi lansează un rival pentru Tesla Model S

Al treilea model din gama e-tron a celor de la Audi interpretează tema unui Grand Turismo cu patru portiere, extrem de elegant, dar spectaculos de rapid. Audi e-tron GT este mezinul gamei și este completat de RS e-tron GT, versiunea de performanță. Iată toate detaliile.