Conectează-ți mașina la automaticTM

Autoturismul, chiar și cele mai vechi de 2000, este mai „inteligent” decât credem, doar că nu avem un „limbaj” pe care să-l înțelegem dacă nu suntem tehniceni profesioniști. Aici intervine automaticTM

Pentru cei mai pretențioși dintre noi vă fac niște propuneri „HiTech” de gadget-uri cum nu au mai văzut prietenii noștri. 🙂

Autoturismul ne poate comunica o grămadă de informații despre ea dacă ai un „translator” care să fie la îndemână.

Automatic Pro este o componentă care se poate monta pe aproape orice mașină construită după anul 1996. Aceasta se conectează la portul OBD-II, care se află undeva sub volan.

automaticTM app

automaticTM

Prin aplicația de mobil (android sau iOS) afli lucruri despre funcționalitatea motorului, locația mașinii, connectarea cu aplicații de harți pentru a putea să-ți faci calculele de costuri pentru transport și multe altele.

Are inclusiv un modul 3G, astfel că se conectează la internet pentru a trimite informații fără să te afli în autoturism. De asemenea ști când mașina se deplasează iar tu afli în timp real unde se află. De exemplu ai un copil adolscent care zice că se duce până la prietenii lui în cartierul alăturat. Prin verificarea aplicației afla dacă nu cumva a luat-o spre mare și cu ce viteză se deplasează! 🙂 Pentru că avem conexiunea prin 3G se poate verifica locația și pe computerul de la birou sau acasă.

De asemenea se conectează și la alte aplicații precum Alexa de la Amazon și poți astfel să întrebi: „Alexa, were is my car?” 🙂 iar ea să îți trimită locația pe telefon.

Pentru USA are și posibilitatea de abonament care aduce și altfel de servicii cum ar fi în caz de accident să cheme singură 911. Dar face suficient de multe lucruri și fără acest abonament.

Se pare că nu este compatibil cu mașini electrice. Probabil în curând vor face și produse pentru aceste autoturisme. Pe site-ul lor se poate verifica daca modelul mașinii voastre se află printre cele care pot folosi gadgetul. https://automatic.com/cars/

Have fun, and get connected!

https://automatic.com.com – Preț –  99,99 USD

Grafician de profesie este implcat de 30 de ani în realizarea de publicații, site-uri și fotografii. E pasionat de frumos și lucrează în presa auto de peste 15 ani.

Raël vous dit ce qui est réel : J’aurais pu être en F1

Cum ar fi fost dacă sinistrul Gregorian Bivolaru, cunoscut pentru cultul său cu influențe yoga care s-a transformat într-o rețea de proxenetism, ar fi iubit nu doar minorele, ci și cursele de mașini și, peste toate, OZN-urile și civilizațiile extraterestre? Ei bine, atunci am fi avut și noi, românii, un Claude Vorilhon autohton. Să explic.

Citește articol »

Anduranță în România, anul nou(ă)

O nouă ediție de campionat a demarat la final de martie, cu atât de multe aspecte de rezolvat, încât povestea pe care mi-am promis și v-am promis că o aștern a tot fost amânată, ca la ghișeu, până în ultima zi posibilă. Cu un asemenea termen de valabilitate, măcar vine cu discount de 30% din timpul istorisirii.

Citește articol »

Take a break: Cele mai interesante wagon-uri din motorsport

Cursele de turisme reprezintă, adesea, refugiul celor ce caută să se identifice ușor cu modelele care aleargă pe circuite. Cum în traficul de zi cu zi nu avem doar berline și hatchback-uri, era normal ca, uneori, în istoria motorsportului să consemnăm și câteva estate-uri, combi-uri sau break-uri – în funcție de cum vreți să le numiți. Am încercat, măcar parțial, să trec în revistă unele dintre cele mai interesante și, totodată, marcante break-uri din competiții și, ca o excepție de la regulă, nu m-am oprit la limita asfaltului.

Citește articol »

Mai bun ca un prim-ministru: Hugh Chamberlain

Recent, urmărind momentul festiv ce a urmat primei etape din Mondialul de Anduranță am observat că podiumul privaților din categoria supremă Hypercar aproape că nu este băgat în seamă, camera reținând doar pentru câteva secunde figurile celor ce ajunseseră în top 3 după aproape 10 ore de cursă. Astfel, nu este de mirare că unul ca Hugh Chamberlain, șef de echipă cu două titluri mondiale și o victorie de clasă la Le Mans, este, astăzi, aproape uitat. Mulți rețin, poate, mașinile înscrise de el, dar doar cei care au bătut paddock-urile de-a lungul și de-a latul lor în ultimele decenii pot vorbi și despre omul din spatele Chamberlain Motorsport.

Citește articol »

Ce experiență profesională aveți? Pilot Ferrari, pilot McLaren…

Ferrari și McLaren sunt echipele care au dat cei mai mulți campioni în istoria Formulei 1. Însă numărătoarea s-a oprit pentru aceste echipe în 2007, respectiv 2008. Ultimul campion Ferrari a venit de la McLaren, iar ultimul campion McLaren tocmai a anunțat că se mută la Ferrari. Cine a mai activat pentru ambii granzi și cu ce rezultate? Mihai și Alex deschid cartea de istorie.

Citește articol »

Ferrari, o istorie în galben cu aromă de frites belges

AF Corse a dezvăluit, recent, combinația de culori cu care va intra în luptă cel de-al treilea prototip 499P care va alerga în sezonul 2024 al FIA WEC. La scurt timp după ce ACO a publicat lista provizorie cu echipajele înscrise în următoarea ediție a cursei de 24 de ore de la Le Mans, am putut să lăsăm bălți de salivă în dreptul imaginilor cu primul Ferrari pe care-l va pilota, într-un campionat mondial, polonezul Robert Kubica. Mașina va fi galbenă – foarte galbenă – iar asta m-a pus pe gânduri.

Citește articol »
Actualități

Audi lansează un rival pentru Tesla Model S

Al treilea model din gama e-tron a celor de la Audi interpretează tema unui Grand Turismo cu patru portiere, extrem de elegant, dar spectaculos de rapid. Audi e-tron GT este mezinul gamei și este completat de RS e-tron GT, versiunea de performanță. Iată toate detaliile.