Sim racingul, o premieră în cadrul Bucharest Gaming Week

Două zile, șapte titluri, opt turnee cu peste 300 de locuri deschise pentru cel mai amplu program offline de sim racing desfășurat în România. Pe 12 și 13 noiembrie, Palatul Parlamentului îi așteaptă pe toți pasionații de curse virtuale la standul numărul 3 pentru 20 de ore de acțiune intensă.

Prima zi de la Palatul Parlamentului va începe cu motoarele turate în cele mai importante competiții de motorsport: Formula 1 (PC/50 locuri) și MotoGP (PlayStation/40 locuri). După ce aceste turnee își vor cunoaște învingătorii, la volan vor trece pasionații de Assetto Corsa Competizione (PC/50 locuri), iar consolele vor fi dedicate unei confruntări piramidale de Rocket League cu 16 echipe de câte 2.

Cea de-a doua zi aduce o întoarcere în timp în două faze în zona simulatoarelor auto: dimineață cu 50 de competitori în Assetto Corsa cu modelele BMW E90 325i Cup folosite în seria baltică de turisme, iar apoi tot cu 50 de locuri deschise pentru un challenge retro pe platforma Grand Prix 4, unde se va concura la Interlagos în prefața Marelui Premiu de Formula 1 al Braziliei. În paralel, se vor disputa alte două întreceri de Rocket League și MotoGP în zona de console. Înscrierile se efectuează anticipat, la adresa: https://bgw.simrace.ro/

Gazdele acestor concursuri sunt componenții echipei West Competition Racing, care vor împărtăși cele mai recente experiențe internaționale: Victor Nicolae, Sebastian Apostol, Dragoș Simion și Andrei Miclea. Aceștia vin după lasarea pe poziția a patra la categoria Silver în cursa de 24 de ore de la Spa-Francorchamps din cadrul SRO eSports Intercontinental GT Challenge și finala mondială BMW SIM Time Attack, la care Victor Nicolae a reprezentat țara noastră pentru al doilea an consecutiv.

Între turnee vor exista și perioade free to play care vor include și titlul Total Arcade Racing, precum și prezentări de produse din gama Playseat. Iubitorii de curse vor putea petrece timp în mediul Assetto Corsa și în proximitatea scenei principale, pe simulatoarele găzduite de Kaufland la standul 20. Totodată, dezvoltatorul autohton Gameloft prezintă jocul arcade Asphalt 9: Legends la standul 8.

După weekendul de activități la Palatul Parlamentului, sim racerii români vor reveni la programul obișnuit, odată cu cea de-a cincea etapă a RLR BMW GT Challenge, ce se va disputa luni, 14 noiembrie, de la ora 20:00 pe circuitul Oulton Park din Marea Britanie. Piloții West Competition Racing au contribuit decisiv la cel de-al doilea titlu consecutiv la echipe câștigat de Racing League Romania în cadrul campionatului național de anduranță.

Clasamente RLR

Seria de sprint

  1. Sebastian Apostol (BMW Blog/Rapid eSports) 82p
  2. Victor Nicolae (BMW Blog/Rapid eSports) 74p
  3. Bogdan Moldovan (Walk Racing eSports) 55,5p

Echipaje

  1. BMW Blog (Apostol/Nicolae) 169p
  2. Walk Racing (Șuțeanu/Moldovan) 144,5p
  3. Textar eSports (Honțaru/Manole) 56p
  4. Adevărul Auto (Simion/Miclea) 51p
  5. CarSpot (Tufeanu/Prepeliță) 49p

Cluburi

  1. FC Rapid 1923 eSports 220p
  2. Walk Racing eSports 183,5p
  3. Alex Cascatău Digital Motorsport 72,5p

Juniori

  1. Sebastian Apostol (BMW Blog/Rapid eSports) 127,5p
  2. Mihai Șuțeanu (Walk Racing eSports) 117,5p
  3. Andrei Miclea (Adevărul Auto/Rapid eSports) 83,5p

Licențiați

  1. Dragoș Simion (Rapid eSports) 143p
  2. Alex Cascatău (ACDM) 92,5p
  3. Aldrin Opran (JHS) 60p

Parteneriatul cu BMW România continuă în 2022-23

Racing League Romania și BMW au venit în întâmpinarea comunității de sim racing cu cinci sezoane regulate în decursul ultimilor doi ani și jumătate, precum și alte evenimente speciale alături de organizatorii Bucharest Gaming Week. Întrecerile sunt difuzate în direct pe contul de Youtube al BMW Romania. 2021 a adus tranziția către platforma Assetto Corsa Competizione, unde cea de-a patra campanie va începe în luna septembrie. Va fi un sezon mixt, de 13 etape, ce include etape de sprint cu BMW M2 CS Racing și etape de anduranță cu BMW M4 GT4.

Fondator și manager al echipei campioane din ultimele 4 sezoane ale Romanian Endurance Series. Jurnalist de motorsport de mai bine de un deceniu, antreprenor în domeniul sporturilor cu motor și promotor al sim racingului.

Copia unicatului: Cum a apărut, din nimic, o altă Sintura și care e povestea originalului

Noua Zeelandă este genul acela de țară de la capătul pământului unde ai putea paria că se află monștri subacvatici milenari sau gnomi, fiind o sursă aproape inepuizabilă de surprize și lucruri neobișnuite. Pentru iubitorii GT-urilor ciudate și deosebit de rare, Noua Zeelandă chiar este o nirvana, căci altfel nu s-ar putea explica renașterea, în acel loc, a nu una, ci două mașini Sintura. Asta în condițiile în care ar fi trebuit să existe doar una.

Citește articol »

Cum a aterizat „Batmobile-ul”: Un circuit uitat și un motor schimbat pe genunchi

În istoria curselor de turisme, una marcată de multiple schimbări de regulamente și chiar mai multe modele legendare, BMW-ul 3.0 CSL are o reputație aparte. Profitând de niște interpretări inteligente ale regulamentului, bavarezii au creat, în urmă cu mai bine de 50 de ani, un coupe a cărui aerodinamică îl punea la ani lumină de rivali, detaliile exterioare fiind rivalizate doar de cele de sub capotă. Chiar și așa, prea puțini își mai amintesc cum a decurs prima întrecere a celebrului „Batmobile”.

Citește articol »

Ultimul recital pentru bătrânul tenor: Cum a reușit Joest Racing să bată monolitul Mercedes-Sauber

În mai 1989, Campionatul Mondial de Anduranță venea pentru prima sa reprezentație pe pământ european, mai exact pe fostul circuit de Formula 1 Dijon-Prenois. Ceea ce ar fi trebuit să fie un galop de sănătate pentru echipa de uzină Mercedes-Sauber a devenit, însă, cântecul de lebădă al celui mai faimos model din istoria Grupei C, Porsche-le 962. Reușita, semnată de formația lui Reinhold Joest prin piloții Bob Wollek și Frank Jelinski este notabilă și pentru că abia recent, în cursa de șase ore de la Spa-Francorchamps din acest an, am putut asista la o nouă victorie pentru un Porsche privat la nivel de campionat mondial – după o pauză de 35 de ani.

Citește articol »
Actualități

Audi lansează un rival pentru Tesla Model S

Al treilea model din gama e-tron a celor de la Audi interpretează tema unui Grand Turismo cu patru portiere, extrem de elegant, dar spectaculos de rapid. Audi e-tron GT este mezinul gamei și este completat de RS e-tron GT, versiunea de performanță. Iată toate detaliile.