Noua primăvară… e la fel ca cea veche

Ca în fiecare an, și această primăvară ne face mai optimiști și ne crează senzația unui nou început care să ne aducă lucruri bune. E foarte ok să fi optimist...

Primăvară pentru optimiști

Problema e că, de fiecare dată, în toamnă următoare ne dăm seama că nu e mai bine pe drumurile noastre. Cineva, mai deștept ca mine, a spus că definiția nebuniei este să faci în fiecare zi același lucru dar să te aștepți la un alt rezultat. E cazul clar al autorităților din România care ne promit, prin vocea „glumețului” ministru al transportului că în următorii 5 ani vom avea sute de km de autostrăzi noi.  Cum s-ar face asta nu știu. Până acum avem doar promisiuni cum că, UE prin banca ei va aproba acel „Master plan”.  Ca să înțelegem. Domnul ministru ne spune că vor fi gata în 5 ani, dar la vremea la care el ne dezvăluie asta guvernul nu are banii și nici măcar promisiunea acestora.  

primăvară

Mă bucură optimismul enfantil al guvernanților noștri, dar noi am crescut între timp, ne-am maturizat, ba unii dintre noi am și îmbătrânint auzind asta. Sigur că nu mai credem în povești cu iepurașii de paște sau cu moșul gras care aduce un sac cu jucării. Mă întreb cât timp ne vor mai plimba cu textele astea. Hai domnilor, spuneți că nu le veți face niciodata, mințiți-ne, și pe urmă… buum… să ne ziceți: „Na, fraierilor, că v-am făcut autostradă!”.

Nu uitați, viața e grea da’ trece!

Grafician de profesie este implcat de 30 de ani în realizarea de publicații, site-uri și fotografii. E pasionat de frumos și lucrează în presa auto de peste 15 ani.

Copia unicatului: Cum a apărut, din nimic, o altă Sintura și care e povestea originalului

Noua Zeelandă este genul acela de țară de la capătul pământului unde ai putea paria că se află monștri subacvatici milenari sau gnomi, fiind o sursă aproape inepuizabilă de surprize și lucruri neobișnuite. Pentru iubitorii GT-urilor ciudate și deosebit de rare, Noua Zeelandă chiar este o nirvana, căci altfel nu s-ar putea explica renașterea, în acel loc, a nu una, ci două mașini Sintura. Asta în condițiile în care ar fi trebuit să existe doar una.

Citește articol »

Cum a aterizat „Batmobile-ul”: Un circuit uitat și un motor schimbat pe genunchi

În istoria curselor de turisme, una marcată de multiple schimbări de regulamente și chiar mai multe modele legendare, BMW-ul 3.0 CSL are o reputație aparte. Profitând de niște interpretări inteligente ale regulamentului, bavarezii au creat, în urmă cu mai bine de 50 de ani, un coupe a cărui aerodinamică îl punea la ani lumină de rivali, detaliile exterioare fiind rivalizate doar de cele de sub capotă. Chiar și așa, prea puțini își mai amintesc cum a decurs prima întrecere a celebrului „Batmobile”.

Citește articol »

Ultimul recital pentru bătrânul tenor: Cum a reușit Joest Racing să bată monolitul Mercedes-Sauber

În mai 1989, Campionatul Mondial de Anduranță venea pentru prima sa reprezentație pe pământ european, mai exact pe fostul circuit de Formula 1 Dijon-Prenois. Ceea ce ar fi trebuit să fie un galop de sănătate pentru echipa de uzină Mercedes-Sauber a devenit, însă, cântecul de lebădă al celui mai faimos model din istoria Grupei C, Porsche-le 962. Reușita, semnată de formația lui Reinhold Joest prin piloții Bob Wollek și Frank Jelinski este notabilă și pentru că abia recent, în cursa de șase ore de la Spa-Francorchamps din acest an, am putut asista la o nouă victorie pentru un Porsche privat la nivel de campionat mondial – după o pauză de 35 de ani.

Citește articol »
Actualități

Audi lansează un rival pentru Tesla Model S

Al treilea model din gama e-tron a celor de la Audi interpretează tema unui Grand Turismo cu patru portiere, extrem de elegant, dar spectaculos de rapid. Audi e-tron GT este mezinul gamei și este completat de RS e-tron GT, versiunea de performanță. Iată toate detaliile.