Audi S3 Sportback și Audi S3 Sedan sunt gata de lansare

Audi S3 Sportback
La 20 de ani după lansarea primului S3, Audi prezintă S3 Sportback și S3 Sedan pentru actuala generație a compactei sale. Cu un motor 2.0 TFSI de 310 CP, ambele modele se înscriu printre cele mai sportive versiuni din segment.

Din punct de vedere al designului, cele două versiuni se delimitează rapid de restul gamei prin elementele S specifice, dar și prin jantele de mari dimensiuni. Opțional, la fel ca și la versiunile „civile”, S3 poate fi echipat cu farurile Matrix LED, care integrează 15 LED-uri independente pentru fiecare bloc optic.

Motorul este bine-cunoscut pentru gama Audi și dezvoltă 310 CP și 400 Nm, pentru a putea oferi o accelerație 0-100 km/h realizabilă în doar 4,8 secunde. Evident, sistemul de tracțiune integrală quattro oferit standard are un impact major asupra acestor valori, la fel cum are și cutia cu dublu ambreiaj și 7 trepte, oferită și ea tot ca dotare de serie.

Audi S3 Sportback

Din punct de vedere al trenului de rulare, Audi S3 este livrat cu o gardă la sol mai mică cu 15 mm și o setare mai dură, iar opțional este disponibil un tren de rulare adaptiv. Aceasta permite un spectru foarte larg între setarea de confort și cea sport, aspect care favorizează utilizarea zilnică, fără să compromită sportivitatea.

La interior avem scaune speciale și elemente de personalizare S, însă sistemele multimedia și cele de asistență sunt neschimbate față de restul versiunilor, cu un instrumentar digital de 10,25 inchi oferit sttandard sau unul de 12,3 inchi disponibil opțional. Ecranul central pentru sistemul multimedia are o diagonală de 10,1 inchi. Comercializarea va începe din luna august a acestui an.

Iubesc mașinile de mic, îmi place tot ceea ce ține de industria auto și am o experiență în jurnalismul auto de peste 14 ani, fiind fost Redactor-Șef la revista Auto Bild România și Director Editorial la revistele AUTO pro și 4×4. În acest moment, fac parte din echipa editorială Adevarul Auto și am propriul meu canal de YouTube unde testez cele mai noi masini.

Radical Cup: George Cațan, învingător de la primul start

Dacă la MotoRC grila clasei regină arată mai bine decât anul trecut iar în Romanian Endurance Series asistăm la o creștere continuă a efectivelor de turisme, Radical Cup și-a început al treilea an cu tot atâtea mașini precum debuta conceptul, în 2021. În schimb, a punctat la capitolul competitivitate, cu manșe strânse la categoriile PRO 1500 și SR1 Cup.

Citește articol »

MotoRC: Ceasul al 12-lea, vremea primei victorii pentru Marian Pivniceru

Numărul 12 era considerat de mulți un viitor învingător în cursele MotoRC. Al șaptelea sezon al competiției a adus și confirmarea pentru Marian Pivniceru, cel mai recent nume care se adaugă pe lista câștigătorilor de la clasa regină. Înaintea sa, 33 de curse au fost împărțite de doar 7 piloți: Cătălin Cazacu, Bogdan Vrăjitoru, George Cațan, Martin Choy, Vlad Neaga, Ionuț Mistode și Milen Georgiev.

Citește articol »

Sim Racing: Sebastian Apostol și West Competition Racing primesc nominalizarea BMW Motorsport în cadrul SRO eSports 2023

Locul al cincilea la categoria Silver în campania de debut desfășurată în 2022 și o serie de alte performanțe notabile au determinat BMW Motorsport să numească un pilot român dintr-o echipă românească pentru campania din seria europeană de sprint GT World Challenge, disputată în mediul de simulare Assetto Corsa Competizione. Sebastian Apostol va concura împotriva celor mai buni sim raceri din lume la Monza, Paul Ricard, Spa-Francorchamps, Nurburgring și Barcelona.

Citește articol »

Presiunile din IMSA: Câștigătorul de la Daytona le-a depășit, iar constructorii de la GTD le-au aplicat cu succes pe ceafa organizatorilor

International Motorsports Association (IMSA) este organizația care guvernează, de peste o jumătate de veac, cel mai important campionat de anduranță cu mașini sport (prototipuri, dar și GT-uri) din America de Nord. Sub titulatura actuală, IMSA Weathertech Sportscar Championship, seria a trecut printr-o schimbare la față odată cu restructurarea categoriilor și apariția noului grup de prototipuri. Dar mai multe scandaluri recente te fac să-ți pui întrebarea: este acesta doar un castel de nisip spre care se apropie valul necruțător?

Citește articol »
Actualități

Audi lansează un rival pentru Tesla Model S

Al treilea model din gama e-tron a celor de la Audi interpretează tema unui Grand Turismo cu patru portiere, extrem de elegant, dar spectaculos de rapid. Audi e-tron GT este mezinul gamei și este completat de RS e-tron GT, versiunea de performanță. Iată toate detaliile.