Test Drive Nissan Micra IG-T 90

Ciudat, dar ai o senzație de deja-vu la volanul lui Nissan Micra. Să se datoreze faptului că este produsă în aceeași uzină cu Renault Clio?

Deși ies pe aceeași poartă, Nissan Micra și Renault Clio au la bază platforme diferite dar cu arhitectură similară, ceea ce a permis adoptarea din familia Renault a familiei de propulsoare și cutii de viteze.

Cu toate acestea, Nissan Micra și Clio nu prea își fac concurență. Subcompacta ”niponă” a conservat în bună măsură designul conceptului Sway prezentat de Nissan în 2015 la Geneva MotorShow.

Așadar o parte tehnică care a confirmat asociată cu un design de avangardă pentru clasa mică și o repoziționarea a modelului, pot fi premisele unui succes. De la un model care își propusese să fie cel mai bun prieten al femeilor, acum Nissan Micra este un model nonconformist.

Punctul forte al noii generații este interiorul. Nu știu dacă este vinovată pentru starea de bine saltul uriaș bifat de la o generație la alta. Un interior care impresionează printr-un cocktail de materiale, prin aerul ușor intim și culoare.

Trebuie să recunosc faptul că sistemul audio BOSE cu incinte acustice ascunse în tetiera șoferului impresionează. Evident, totul depinde și de calitatea fișierelor rulate.

Dar, poți avea parte de o audiție la un volum decent, fără a deranja restul ocupanților din mașină care, poate, doresc să doarmă. Interiorul lui Nissan Micra este o lecție de cum poți obține punctaj maxim la capitolul satisfacție, acordând atenție unor elemente care valorizează cu adevărat pentru cel de la volan în traficul de zi cu zi.

Propulsorul 0,9 IG-T care dezvoltă 90 CP la 5.500 rpm și un cuplu motor de 140 Nm la 2.250 rpm. Este un propulsor corect, ușor vocal. Uneori poți să-l acuzi că nu este atât de ager în reacții pe cât ți-ai dori, dar este un motor care urban, într-un regim normal de exploatare permite un consum mediu de 7,4 litri.

Nissan i-a imaginat un nou viitor lui Micra, și se pare că are talent la desen. Nu a uitat rețeta unei mignone simpatice.

Fișă tehnică – Nissan Micra IG-T 90

Motor – turbo, L3, 898 cmc, 90 CP@ 5.500 rpm, 140 Nm@2.250 rpm. / Transmisie – cutie manuală 5 trepte, tracțiune față / Performanțe – 175 km/h v. max, 0-100 km/h în 12,1 secunde / Portbagaj – 300 litri / Rezervor – 41 litri / Dimensiuni – L/l/h (mm) 3.999/ 1.743/ 1.455, ampatament – 2.525/ Consum mediu declarat – 4,6 litri/ 100 km / Consum în test – 6,4 litri/ 100 km / Preț model de la – 11.990 – euro cu TVA inclus

Imortalizat de Mihai Dăscălescu
Share on facebook
Share on twitter
Share on whatsapp
Share on email
De același autor

Yachtul Tecnomar for Lamborghini 63

Lamborghini și The Italian Sea Group lansează la nivel mondial „Tecnomar for Lamborghini 63”,o serie limitată care omagiază anul înființarii Lamborghini.

Actualități

Flotă de 100 de vehicule Ford Puma

Ford România, prin dealer-ul Plusauto Craiova a demarat procesul de livrare pentru o flota de 100 de vehicule Ford Puma către compania românească Casa Noastră.

apple key for bmw

iPhone va putea descuia BMW Seria 5

În prezentarea Apple din ziua de 22 iunie 2020, marea companie tech anunță folosirea telefoanelor iPhone pentru pornirea și accesarea autoturismelor.