BMW Connected Car – actualizare de software în iulie 2020

Actualizarea include noi servicii precum navigaţie bazată pe cloud BMW Maps, Digital Key pentru iPhone şi o actualizare pentru Asistentul Personal Inteligent.

În această lună, BMW va lansa cea mai amplă actualizare de software pentru automobilele sale de până acum, cu funcţii noi şi îmbunătăţite pentru conectivitatea şi navigaţia auto. Aceste caracteristici vor fi incluse direct din fabrică cu fiecare automobil BMW care are sistem de operare de generaţia a 7-a.

Iar pentru modelele BMW compatibile, produse înainte de luna iulie şi aflate deja la clienţi, aceste noutăţi pot fi adăugate printr-o actualizare over-the-air gratuită a software-ului, care va fi disponibilă începând cu trimestrul al treilea.

BMW Maps oferă o experienţă de navigaţie complet nouă: mai rapidă, mai intuitivă şi mai precisă. Destinaţiile pot fi introduse mai uşor. Noua calculare a traseului bazată pe cloud aduce o îmbunătăţire semnificativă a performanţei. De asemenea, BMW Maps oferă informaţii contextuale pentru punctele de interes, cum ar fi calificative, orar de funcţionare sau imagini. Iar Connected Parking permite căutarea de locuri de parcare cu servicii suplimentare.

Ca serviciu digital nou şi unic la nivel global, BMW eDrive Zone pentru modele plug-in hybrid activează automat condus local fără emisii în zonele urbane cu acces limitat doar pentru automobilele nepoluante.

Connected Charging susţine mobilitatea mai durabilă şi inovatoare. BMW o completează cu Charging Management şi alte funcţii.

BMW Digital Key, care tocmai a fost anunţată la Apple Worldwide Developers Conference, transformă un iPhone într-o cheie complet digitală şi sigură.

BMW este primul producător de automobile care le permite clienţilor să-şi folosească dispozitivul iPhone ca o cheie auto complet digitală. Cheia digitală de la BMW este stocată pe un cip din iPhone, ca un aşa-numit element securizat, şi comunică cu automobilul prin tehnologia NFC. Soluţia fost dezvoltată în conformitate cu standardele Consorţiului de Conectivitate Auto (CCC), din care fac parte atât Apple, cât şi BMW.

Cheia digitală face posibilă deschiderea şi închiderea maşinii fără o cheie fizică, dar şi pornirea automobilului prin iPhone. De asemenea, clientul are opţiunea de a activa cheia până la alţi cinci utilizatori, rapid şi uşor prin intermediul unui iMessage.

Această tehnologie poate chiar regla utilizarea maşinii: de exemplu, în cazul în care cheia este oferită unui conducător neexperimentat sau tânăr, proprietarul cheii principale poate stabili limite pentru viteză, putere (HP) şi volumul radioului. Cheia digitală poate gestiona simulatn şi mai multe automobile. Hardware-ul NFC necesar pentru cheia digitală este disponibil pentru automobilele produse cu începere din iulie 2020.

Android Auto

Odată cu introducerea Android Auto, BMW Group extinde acoperirea conectivităţii perfecte a automobilelor sale. Android Auto este un mod uşor şi sigur de a utiliza funcţiile unui smartphone Android în timpul călătoriei – fie că este vorba de muzică, mesagerie sau navigaţie. Poţi utiliza Google Assistant pentru a interacţiona vocal cu smartphone-ul şi pentru a vedea rezultatele pe ecranul lat al modelului BMW.

Punctele de atracţie ale Android Auto la BMW sunt integrarea perfectă şi wireless şi adoptarea inteligentă a navigaţiei Google Maps în Info Display al panoului de instrumente, precum şi în Head-Up Display.

Asistentul Personal Inteligent BMW primeşte un design nou şi a fost îmbunătăţit cu numeroase funcţii inteligente. De exemplu, personajul virtual se întoarce acum către persoana care vorbeşte şi poate distinge între adresarea conducătorului şi cea a pasagerului.

Începând cu 2018, Remote Software Upgrade le-a permis conducătorilor BMW să îşi ţină automobilele la curent cu cele mai noi software, la fel ca un smartphone. Noile funcţii pot fi descărcate şi instalate over-the-air. Aceasta este o soluţie confortabilă şi extrem de rapidă: chiar şi pentru actualizări ample, rareori sunt necesare mai mult de 20 de minute pentru instalare.

Prin Remote Software Upgrade, BMW oferă clienţilor săi flexibilitate şi siguranţă maxime pentru activarea la o dată ulterioară a unor sisteme disponibile opţionale.

Redactor șef Adevărul Auto Debut în presă în 2001 la MotoLife. Din 2003 au urmat 9 ani și jumătate de presă auto la ProMotor. Contribuții editoriale: Autobis, Cavaleria.ro, România Liberă, Viteze.ro, 4×4 Adventure, Anuarul Auto Ziarul Financiar, Catalogul Racing Wheels, Adevărul Weekend.

Raël vous dit ce qui est réel : J’aurais pu être en F1

Cum ar fi fost dacă sinistrul Gregorian Bivolaru, cunoscut pentru cultul său cu influențe yoga care s-a transformat într-o rețea de proxenetism, ar fi iubit nu doar minorele, ci și cursele de mașini și, peste toate, OZN-urile și civilizațiile extraterestre? Ei bine, atunci am fi avut și noi, românii, un Claude Vorilhon autohton. Să explic.

Citește articol »

Anduranță în România, anul nou(ă)

O nouă ediție de campionat a demarat la final de martie, cu atât de multe aspecte de rezolvat, încât povestea pe care mi-am promis și v-am promis că o aștern a tot fost amânată, ca la ghișeu, până în ultima zi posibilă. Cu un asemenea termen de valabilitate, măcar vine cu discount de 30% din timpul istorisirii.

Citește articol »

Take a break: Cele mai interesante wagon-uri din motorsport

Cursele de turisme reprezintă, adesea, refugiul celor ce caută să se identifice ușor cu modelele care aleargă pe circuite. Cum în traficul de zi cu zi nu avem doar berline și hatchback-uri, era normal ca, uneori, în istoria motorsportului să consemnăm și câteva estate-uri, combi-uri sau break-uri – în funcție de cum vreți să le numiți. Am încercat, măcar parțial, să trec în revistă unele dintre cele mai interesante și, totodată, marcante break-uri din competiții și, ca o excepție de la regulă, nu m-am oprit la limita asfaltului.

Citește articol »

Mai bun ca un prim-ministru: Hugh Chamberlain

Recent, urmărind momentul festiv ce a urmat primei etape din Mondialul de Anduranță am observat că podiumul privaților din categoria supremă Hypercar aproape că nu este băgat în seamă, camera reținând doar pentru câteva secunde figurile celor ce ajunseseră în top 3 după aproape 10 ore de cursă. Astfel, nu este de mirare că unul ca Hugh Chamberlain, șef de echipă cu două titluri mondiale și o victorie de clasă la Le Mans, este, astăzi, aproape uitat. Mulți rețin, poate, mașinile înscrise de el, dar doar cei care au bătut paddock-urile de-a lungul și de-a latul lor în ultimele decenii pot vorbi și despre omul din spatele Chamberlain Motorsport.

Citește articol »

Ce experiență profesională aveți? Pilot Ferrari, pilot McLaren…

Ferrari și McLaren sunt echipele care au dat cei mai mulți campioni în istoria Formulei 1. Însă numărătoarea s-a oprit pentru aceste echipe în 2007, respectiv 2008. Ultimul campion Ferrari a venit de la McLaren, iar ultimul campion McLaren tocmai a anunțat că se mută la Ferrari. Cine a mai activat pentru ambii granzi și cu ce rezultate? Mihai și Alex deschid cartea de istorie.

Citește articol »

Ferrari, o istorie în galben cu aromă de frites belges

AF Corse a dezvăluit, recent, combinația de culori cu care va intra în luptă cel de-al treilea prototip 499P care va alerga în sezonul 2024 al FIA WEC. La scurt timp după ce ACO a publicat lista provizorie cu echipajele înscrise în următoarea ediție a cursei de 24 de ore de la Le Mans, am putut să lăsăm bălți de salivă în dreptul imaginilor cu primul Ferrari pe care-l va pilota, într-un campionat mondial, polonezul Robert Kubica. Mașina va fi galbenă – foarte galbenă – iar asta m-a pus pe gânduri.

Citește articol »
Actualități

Audi lansează un rival pentru Tesla Model S

Al treilea model din gama e-tron a celor de la Audi interpretează tema unui Grand Turismo cu patru portiere, extrem de elegant, dar spectaculos de rapid. Audi e-tron GT este mezinul gamei și este completat de RS e-tron GT, versiunea de performanță. Iată toate detaliile.