DS Automobiles își apără ambele titluri în Formula E cu echipa DS Techeetah

Câștigătoare a titlurilor supreme în Formula E la echipe și la piloți în sezonul trecut, marca DS Automobiles își păstrează cele două titluri în sezonul 2019/2020 grație echipei DS Techeetah și a piloților António Félix da Costa și Jean-Éric Vergne.

Deja câștigătoare a două titluri în sezonul 2018/2019 cu DS Techeetah și Jean-Éric Vergne, marca își păstrează ambele coroane în acest sezon cu echipa DS Techeetah și António Félix da Costa. Aceste titluri au fost obținute, în premieră, cu două etape înainte de încheierea Campionatului.

DS Automobiles deține acum recordul la numărul de titluri consecutive (2 pe echipe și 2 la piloți), recordul la cele mai multe pole position (13) și la cele mai multe poziții în prima linie pentru aceeași echipă (2 cu DS Techeetah). De asemenea, DS Automobiles este unicul constructor auto care a câștigat un E-Prix în fiecare an, începând cu 2016.DS Techeetah

La sfârșitul sezonului 2019/2020, cu patru victorii, nouă podiumuri ocupate, cinci pole position și trei cele mai rapide tururi în 11 E-Prix-uri, DS E-TENSE FE20 devansează Nissan IM02, Mercedes-Benz EQ Silver Arrow 01, Audi e-tron FE06, BMW i.FE20, Jaguar I-Type IV, Porsche 99X Electric, Mahindra M6Electro, PENSKE EV-4 și NIO FE-005. Este prima dată când o echipă (+ 77 puncte) și un pilot (+ 71 puncte) termină sezonul la o distanță atât de mare în fața concurenței.

Campion la un an după victoria înregistrată de Jean-Éric Vergne, António Félix da Costa a egalat mai multe recorduri cu trei pole position consecutive și trei victorii consecutive în același sezon și un prim hat-trick (pole position, victorie și cel mai rapid tur) la Berlin.

DS Techeetah

”Participarea mărcii DS Automobiles la Formula E a fost un real succes. Din 2015, obiectivul mărcii a fost acela de a accelera procesul de dezvoltare de noi modele electrificate. Începând cu anul trecut, întreaga gamă DS Automobiles include versiuni 100% electrice sau plug-in hybrid. Victoriile obținute în fața concurenței, în special cea germană, contribuie la creșterea notorietății mărcii și a cotei de piață.

Apreciez performanța excepțională a unei echipe de campioni care întruchipează savoir-faire-ul tehnologic și strategic al Mărcii. Doresc să transmit felicitări echipei DS Techeetah pentru titlurile FIA câștigate, dar și echipei DS Performance pentru proiectarea celor mai bune automobile de curse 100% electrice.” – Béatrice Foucher, CEO DS Automobiles.

În următorul sezon, echipa DS Techeetah își va apăra titulurile câștigate cu piloții António Félix da Costa și Jean-Éric Vergne.

DS Techeetah

Transferul de tehnologii către automobile este un pas firesc. Oferta de tehnologii pentru motoarele electrice, baterii și monitorizarea puterii livrate, precum și sistemul de management pentru software sunt o moștenire a experienței deținute în această competiție. DS 3 CROSSBACK E-TENSE (un model 100% electric) împreună cu DS 7 CROSSBACK E-TENSE 4×4 300 și DS 7 CROSSBACK E-TENSE 225, (modele plug-in hybrid cu emisii de CO2 începând de la 30 g pe kilometru) reprezintă oferta electrificată DS.

DS Automobiles continuă procesul de electrificare odată cu sosirea modelului DS 9 E-TENSE, o gamă de sedanuri plug-in hybrid ce dezvoltă până la 360 cai putere. Începând cu 2025, toate modelele noi ale mărcii vor fi electrificate.

DS Techeetah

Redactor șef Adevărul Auto Debut în presă în 2001 la MotoLife. Din 2003 au urmat 9 ani și jumătate de presă auto la ProMotor. Contribuții editoriale: Autobis, Cavaleria.ro, România Liberă, Viteze.ro, 4×4 Adventure, Anuarul Auto Ziarul Financiar, Catalogul Racing Wheels, Adevărul Weekend.

Copia unicatului: Cum a apărut, din nimic, o altă Sintura și care e povestea originalului

Noua Zeelandă este genul acela de țară de la capătul pământului unde ai putea paria că se află monștri subacvatici milenari sau gnomi, fiind o sursă aproape inepuizabilă de surprize și lucruri neobișnuite. Pentru iubitorii GT-urilor ciudate și deosebit de rare, Noua Zeelandă chiar este o nirvana, căci altfel nu s-ar putea explica renașterea, în acel loc, a nu una, ci două mașini Sintura. Asta în condițiile în care ar fi trebuit să existe doar una.

Citește articol »

Cum a aterizat „Batmobile-ul”: Un circuit uitat și un motor schimbat pe genunchi

În istoria curselor de turisme, una marcată de multiple schimbări de regulamente și chiar mai multe modele legendare, BMW-ul 3.0 CSL are o reputație aparte. Profitând de niște interpretări inteligente ale regulamentului, bavarezii au creat, în urmă cu mai bine de 50 de ani, un coupe a cărui aerodinamică îl punea la ani lumină de rivali, detaliile exterioare fiind rivalizate doar de cele de sub capotă. Chiar și așa, prea puțini își mai amintesc cum a decurs prima întrecere a celebrului „Batmobile”.

Citește articol »

Ultimul recital pentru bătrânul tenor: Cum a reușit Joest Racing să bată monolitul Mercedes-Sauber

În mai 1989, Campionatul Mondial de Anduranță venea pentru prima sa reprezentație pe pământ european, mai exact pe fostul circuit de Formula 1 Dijon-Prenois. Ceea ce ar fi trebuit să fie un galop de sănătate pentru echipa de uzină Mercedes-Sauber a devenit, însă, cântecul de lebădă al celui mai faimos model din istoria Grupei C, Porsche-le 962. Reușita, semnată de formația lui Reinhold Joest prin piloții Bob Wollek și Frank Jelinski este notabilă și pentru că abia recent, în cursa de șase ore de la Spa-Francorchamps din acest an, am putut asista la o nouă victorie pentru un Porsche privat la nivel de campionat mondial – după o pauză de 35 de ani.

Citește articol »
Actualități

Audi lansează un rival pentru Tesla Model S

Al treilea model din gama e-tron a celor de la Audi interpretează tema unui Grand Turismo cu patru portiere, extrem de elegant, dar spectaculos de rapid. Audi e-tron GT este mezinul gamei și este completat de RS e-tron GT, versiunea de performanță. Iată toate detaliile.