Transmisie cu dublu ambreiaj pentru versiunile Porsche 718 cu propulsor de 4 litri

Modelele Porsche 718 cu motoare boxer de 4,0 litri și șase cilindri pot fi comandate acum și cu transmisia Porsche cu dublu ambreiaj (PDK) cu șapte trepte.

Atât variantele Boxster, cât și Cayman 718 GTS 4.0, precum și modelele de top – 718 Spyder și 718 Cayman GT4 – sunt acum disponibile și cu transmisie automată.

În comparație cu modelele 718 cu transmisie manuală, modelele GT de 309 kW (420 CP) – 718 Spyder și 718 Cayman GT4 – accelerează acum de la 0-100 km / h cu o jumătate de secundă mai repede, în 3,9 secunde.

Acestea ating viteza de 200 km / h în 13,4 secunde (cu 0,4 secunde mai repede). 718 Cayman GTS 4.0 și 718 Boxster GTS 4.0, ambele cu 294 kW (400 CP), își ameliorează, de asemenea, rezultatele la sprintul standard, de la 0-100 km / h cu o jumătate de secundă la 4,0 secunde, și apoi ating viteza de 200 km / h în 13,7 secunde (cu 0,4 secunde mai repede comparativ cu transmisia manuală).

La modelele top, 718 Spyder și 718 Cayman GT4, modul de conducere are o caracteristică tipică variantelor GT: poate fi programat pentru performanțe maxime folosind butonul PDK Sport. O manetă de selecție automată, care evocă designul modelului 911 GT3, subliniază experiența GT încărcată emoțional. Cea de-a șaptea treaptă de viteză a PDK are un raport mai scurt la toate versiunile motorului cu aspirare naturală de patru litri de pe modelele 718.Porsche 718 PDK

În plus, versiunile PDK ale modelelor 718 Spyder și 718 Cayman GT4 beneficiază de îmbunătățirile aduse diferențialului din spate cu blocare mecanică: în modurile de tracțiune și depășire, acesta atinge valori de blocare de 30% și 37% comparativ cu 22% și 27% cum era cazul la transmisia manuală. Acest lucru are un efect pozitiv asupra dinamicii longitudinale și laterale, precum și asupra tracțiunii și crește plăcerea de a conduce.

Familia Porsche 718 va începe anul de fabricație 2021 cu o serie de noi caracteristici. Materialul Race-Tex, de înaltă calitate, va înlocui țesătura Alcantara. Noul material se bazează pe cel al huselor utilizate pentru scaunele de curse. Are o structură permeabilă și oferă un suport mai bun.

Vopseaua specială Python Green va fi adăugată la gama de culori a modelelor GT 718 Cayman GT4 și 718 Spyder. 718 Spyder va fi disponibil și cu roțile de 20 inci cu finisaj Aurum – anterior acest finisaj era disponibil doar pentru 718 Cayman GT4. De asemenea, va exista opțiunea de a echipa roadsterul cu anvelope convenționale de vară de dimensiuni similare, în loc de anvelope standard ultra-performante.

Redactor șef Adevărul Auto Debut în presă în 2001 la MotoLife. Din 2003 au urmat 9 ani și jumătate de presă auto la ProMotor. Contribuții editoriale: Autobis, Cavaleria.ro, România Liberă, Viteze.ro, 4×4 Adventure, Anuarul Auto Ziarul Financiar, Catalogul Racing Wheels, Adevărul Weekend.

Ferrari, o istorie în galben cu aromă de frites belges

AF Corse a dezvăluit, recent, combinația de culori cu care va intra în luptă cel de-al treilea prototip 499P care va alerga în sezonul 2024 al FIA WEC. La scurt timp după ce ACO a publicat lista provizorie cu echipajele înscrise în următoarea ediție a cursei de 24 de ore de la Le Mans, am putut să lăsăm bălți de salivă în dreptul imaginilor cu primul Ferrari pe care-l va pilota, într-un campionat mondial, polonezul Robert Kubica. Mașina va fi galbenă – foarte galbenă – iar asta m-a pus pe gânduri.

Citește articol »

Cel mai rapid magazin de lux din lume

Ediția din 1995 a cursei de 24 de ore de la Le Mans este faimoasă din mai multe puncte de vedere. În primul rând, toți își amintesc victoria McLaren, o reușită imposibil de repetat ce a fost facilitată de ploaia torențială care a marcat ostilitățile mai bine de 12 ore. Memorabilă a fost, de asemenea, deziluzia legendarului Mario Andretti, care a ratat la mustață un succes ce i-ar fi întregit cariera ilustră. Mai rar se menționează, însă, povestea echipajului de pe ultima treaptă a podiumului.

Citește articol »

Britanicii Scuderiei: Hamilton a intrat în rândul unor legende precum Mansell sau Surtees

Suntem abia în luna februarie, sezonul de Formula 1 nici nu a început, dar vestea care a apărut recent cu privire la trecerea lui Lewis Hamilton de la Mercedes-AMG la Ferrari este, cel mai probabil, știrea anului în Marele Circ. Practic, ani de zile de zvonuri și discuții pe la colțuri capătă, în sfârșit, formă și sens în urma unui transfer care nu părea fezabil cu doar câteva zile înainte.

Citește articol »

Daytona 24H 2024: La sfatul bătrânilor, cu Risi și Penske

Ferrari și Porsche sunt marii câștigători ai ediției cu numărul 62 a cursei de 24 de ore de la Daytona, cea mai lungă întrecere profesionistă din Statele Unite. Dacă n-am cunoaște anul, am putea spune că vorbim de epoca romantică și mult mai naivă a motorsportului, crez reconfirmat și în clipa în care citim numele echipelor ce s-au impus în clasamentul general, respectiv la categoria GTD-Pro: Porsche-Penske Motorsport și Risi Competizione. Tocmai de aceea, atunci când multe publicații ies cu titlul „Victorie istorică…”, se pot extrage două înțelesuri.

Citește articol »

Formula 1 are o echipă cu nume nou care aduce aminte de fantomele trecutului

Formula 1 este competiția în care mixul complet dintre tehnologie, bugete gigant, inteligență, găselnițe noi și talent ar trebui să producă un spectacol de invidiat pe circuite. Vorbim, în fond, despre „Regina sporturilor cu motor”. Pentru 2024, însă, n-avem parte nici de noutăți, nici bugetele nu mai sunt (așa) de mari, iar singurele găselnițe apare atunci când citim lista cu numele echipelor, căci la nivelul talentelor nu găsim vreo schimbare – pentru prima dată în istoria competiției.

Citește articol »

Porsche-le „detestat în Belcar” și identitatea sa înșelătoare

Mulți fani belgieni spun că sezonul 1999 al Belcar, seria de anduranță pentru turisme și GT-uri a micuțului stat înghesuit de superputerile Europei, a reprezentat un punct de apogeu care nu a mai fost atins ulterior. În vârful acelui pluton din care n-au lipsit modele Viper, Lamborghini sau Marcos s-a aflat, însă, o mașină ce sfida regulamentul cu zâmbetul pe buze.

Citește articol »

Mingea e rotundă, dar la fel e și roata

O echipă de fotbal din Premier League ce sponsorizează o formație de curse? Poate părea ciudat, dar un mic constructor britanic a reușit să construiască acest pod între sportul rege și sporturile cu motor, pentru care ai nevoie de două „mingi”, nu doar una. Totul s-a întâmplat la mijlocul aniilor ’90, cu mult înainte de crearea campionatului Superleague Formula, într-o perioadă tumultuoasă în lumea curselor de GT-uri.

Citește articol »
Actualități

Audi lansează un rival pentru Tesla Model S

Al treilea model din gama e-tron a celor de la Audi interpretează tema unui Grand Turismo cu patru portiere, extrem de elegant, dar spectaculos de rapid. Audi e-tron GT este mezinul gamei și este completat de RS e-tron GT, versiunea de performanță. Iată toate detaliile.