Transmisie cu dublu ambreiaj pentru versiunile Porsche 718 cu propulsor de 4 litri

Modelele Porsche 718 cu motoare boxer de 4,0 litri și șase cilindri pot fi comandate acum și cu transmisia Porsche cu dublu ambreiaj (PDK) cu șapte trepte.

Atât variantele Boxster, cât și Cayman 718 GTS 4.0, precum și modelele de top – 718 Spyder și 718 Cayman GT4 – sunt acum disponibile și cu transmisie automată.

În comparație cu modelele 718 cu transmisie manuală, modelele GT de 309 kW (420 CP) – 718 Spyder și 718 Cayman GT4 – accelerează acum de la 0-100 km / h cu o jumătate de secundă mai repede, în 3,9 secunde.

Acestea ating viteza de 200 km / h în 13,4 secunde (cu 0,4 secunde mai repede). 718 Cayman GTS 4.0 și 718 Boxster GTS 4.0, ambele cu 294 kW (400 CP), își ameliorează, de asemenea, rezultatele la sprintul standard, de la 0-100 km / h cu o jumătate de secundă la 4,0 secunde, și apoi ating viteza de 200 km / h în 13,7 secunde (cu 0,4 secunde mai repede comparativ cu transmisia manuală).

La modelele top, 718 Spyder și 718 Cayman GT4, modul de conducere are o caracteristică tipică variantelor GT: poate fi programat pentru performanțe maxime folosind butonul PDK Sport. O manetă de selecție automată, care evocă designul modelului 911 GT3, subliniază experiența GT încărcată emoțional. Cea de-a șaptea treaptă de viteză a PDK are un raport mai scurt la toate versiunile motorului cu aspirare naturală de patru litri de pe modelele 718.Porsche 718 PDK

În plus, versiunile PDK ale modelelor 718 Spyder și 718 Cayman GT4 beneficiază de îmbunătățirile aduse diferențialului din spate cu blocare mecanică: în modurile de tracțiune și depășire, acesta atinge valori de blocare de 30% și 37% comparativ cu 22% și 27% cum era cazul la transmisia manuală. Acest lucru are un efect pozitiv asupra dinamicii longitudinale și laterale, precum și asupra tracțiunii și crește plăcerea de a conduce.

Familia Porsche 718 va începe anul de fabricație 2021 cu o serie de noi caracteristici. Materialul Race-Tex, de înaltă calitate, va înlocui țesătura Alcantara. Noul material se bazează pe cel al huselor utilizate pentru scaunele de curse. Are o structură permeabilă și oferă un suport mai bun.

Vopseaua specială Python Green va fi adăugată la gama de culori a modelelor GT 718 Cayman GT4 și 718 Spyder. 718 Spyder va fi disponibil și cu roțile de 20 inci cu finisaj Aurum – anterior acest finisaj era disponibil doar pentru 718 Cayman GT4. De asemenea, va exista opțiunea de a echipa roadsterul cu anvelope convenționale de vară de dimensiuni similare, în loc de anvelope standard ultra-performante.

Redactor șef Adevărul Auto Debut în presă în 2001 la MotoLife. Din 2003 au urmat 9 ani și jumătate de presă auto la ProMotor. Contribuții editoriale: Autobis, Cavaleria.ro, România Liberă, Viteze.ro, 4×4 Adventure, Anuarul Auto Ziarul Financiar, Catalogul Racing Wheels, Adevărul Weekend.

Copia unicatului: Cum a apărut, din nimic, o altă Sintura și care e povestea originalului

Noua Zeelandă este genul acela de țară de la capătul pământului unde ai putea paria că se află monștri subacvatici milenari sau gnomi, fiind o sursă aproape inepuizabilă de surprize și lucruri neobișnuite. Pentru iubitorii GT-urilor ciudate și deosebit de rare, Noua Zeelandă chiar este o nirvana, căci altfel nu s-ar putea explica renașterea, în acel loc, a nu una, ci două mașini Sintura. Asta în condițiile în care ar fi trebuit să existe doar una.

Citește articol »

Cum a aterizat „Batmobile-ul”: Un circuit uitat și un motor schimbat pe genunchi

În istoria curselor de turisme, una marcată de multiple schimbări de regulamente și chiar mai multe modele legendare, BMW-ul 3.0 CSL are o reputație aparte. Profitând de niște interpretări inteligente ale regulamentului, bavarezii au creat, în urmă cu mai bine de 50 de ani, un coupe a cărui aerodinamică îl punea la ani lumină de rivali, detaliile exterioare fiind rivalizate doar de cele de sub capotă. Chiar și așa, prea puțini își mai amintesc cum a decurs prima întrecere a celebrului „Batmobile”.

Citește articol »

Raël vous dit ce qui est réel : J’aurais pu être en F1

Cum ar fi fost dacă sinistrul Gregorian Bivolaru, cunoscut pentru cultul său cu influențe yoga care s-a transformat într-o rețea de proxenetism, ar fi iubit nu doar minorele, ci și cursele de mașini și, peste toate, OZN-urile și civilizațiile extraterestre? Ei bine, atunci am fi avut și noi, românii, un Claude Vorilhon autohton. Să explic.

Citește articol »

Anduranță în România, anul nou(ă)

O nouă ediție de campionat a demarat la final de martie, cu atât de multe aspecte de rezolvat, încât povestea pe care mi-am promis și v-am promis că o aștern a tot fost amânată, ca la ghișeu, până în ultima zi posibilă. Cu un asemenea termen de valabilitate, măcar vine cu discount de 30% din timpul istorisirii.

Citește articol »

Take a break: Cele mai interesante wagon-uri din motorsport

Cursele de turisme reprezintă, adesea, refugiul celor ce caută să se identifice ușor cu modelele care aleargă pe circuite. Cum în traficul de zi cu zi nu avem doar berline și hatchback-uri, era normal ca, uneori, în istoria motorsportului să consemnăm și câteva estate-uri, combi-uri sau break-uri – în funcție de cum vreți să le numiți. Am încercat, măcar parțial, să trec în revistă unele dintre cele mai interesante și, totodată, marcante break-uri din competiții și, ca o excepție de la regulă, nu m-am oprit la limita asfaltului.

Citește articol »
Actualități

Audi lansează un rival pentru Tesla Model S

Al treilea model din gama e-tron a celor de la Audi interpretează tema unui Grand Turismo cu patru portiere, extrem de elegant, dar spectaculos de rapid. Audi e-tron GT este mezinul gamei și este completat de RS e-tron GT, versiunea de performanță. Iată toate detaliile.