Noul Opel Mokka se prezintă cu 3 motorizări termice

Producătorul auto german anunță noul Opel Mokka cu motoare cu ardere internă. Sunt disponibile două motoare pe benzină și unul diesel.

În ciuda unui ampatament ușor mărit (+2,0 mm), noul Opel Mokka este cu 12,5 cm mai scurt decât modelul anterior, oferind celor cinci pasageri un spațiu de încărcare similar, de până la 350 de litri, în portbagaj. Lungimea sa totală de doar 4,15 metri contribuie la o manevrabilitate mai bună în urban.

Noul Opel Mokka iese în evidență ca fiind primul produs care include viitoarea înfățișare a mărcii și postul de conducere complet digitalizat, de generație nouă: Opel Vizor, respectiv Opel Pure Panel.

  • 2020 Opel Mokka
  • 2020 Opel Mokka
  • 2020 Opel Mokka
  • 2020 Opel Mokka

Panoul de instrumente alungit pe orizontală integrează două afișaje cu ecran lat; cel din fața șoferului are o diagonală de până la 12 inch. Pentru a permite utilizarea intuitivă și pentru a-i permite șoferului să se concentreze în permanență asupra drumului, inginerii Opel au menținut butoanele de comandă pentru funcții esențiale.2020 Opel Mokka

Cu nivelul de echipare GS Line, Opel oferă în premieră o versiune a modelului Mokka cu un aspect mai sportiv. Acest nivel de echipare nou – incluzând în dotarea standard ornamente și embleme exterioare negre în locul celor cromate, tapițerie specifică din material textil pentru scaunele din față, ornament roșu pentru panoul de instrumente, jante din aliaj ușor cu finisaj negru, plafonul în două culori și capitonajul negru al plafonului – transformă modelul Mokka într-un magnet pentru priviri.

Echipa de ingineri din Rüsselsheim a muncit foarte mult la reducerea greutății, reușind o economie de până la 120 de kg față de generația anterioară, la creșterea rigidității caroseriei, reușind să mărească rigiditatea torsională cu până la 30% în cazul versiunii electrice cu structura integrată a bateriei amplasată în partea inferioară.

Motorizări Opel Mokka

Motoare Opel Mokka

1.2 Turbo

 

1.2 Turbo

1.2 Turbo

1.5 Diesel

Putere (kW/cp) la rpm

74/100 @ 5000

 

96 /130 @ 5500

96 /130 @ 5500

81/110 @ 3500

Cuplu (Nm la rpm)

205 @ 1750

 

230 @ 1750

230 @ 1750

250 @ 1750

Emisii

Euro 6d

 

Euro 6d

Euro 6d

Euro 6d

Transmisie

MT6

 

MT6

AT8

MT6

  • Urban
  • Extra-urban
  • Mixt
    – CO2 g/km

5,5

4,0

4,6 l/100 km

104 g/km

 

5,3

4,0

4,6 l/100 km

103 g/km

5,9

4,2

4,8 l/100 km

111 g/km

4,4

3,4

3,8 l/100 km

100 g/km

Redactor șef Adevărul Auto Debut în presă în 2001 la MotoLife. Din 2003 au urmat 9 ani și jumătate de presă auto la ProMotor. Contribuții editoriale: Autobis, Cavaleria.ro, România Liberă, Viteze.ro, 4×4 Adventure, Anuarul Auto Ziarul Financiar, Catalogul Racing Wheels, Adevărul Weekend.

Anduranță în România, anul nou(ă)

O nouă ediție de campionat a demarat la final de martie, cu atât de multe aspecte de rezolvat, încât povestea pe care mi-am promis și v-am promis că o aștern a tot fost amânată, ca la ghișeu, până în ultima zi posibilă. Cu un asemenea termen de valabilitate, măcar vine cu discount de 30% din timpul istorisirii.

Citește articol »

Take a break: Cele mai interesante wagon-uri din motorsport

Cursele de turisme reprezintă, adesea, refugiul celor ce caută să se identifice ușor cu modelele care aleargă pe circuite. Cum în traficul de zi cu zi nu avem doar berline și hatchback-uri, era normal ca, uneori, în istoria motorsportului să consemnăm și câteva estate-uri, combi-uri sau break-uri – în funcție de cum vreți să le numiți. Am încercat, măcar parțial, să trec în revistă unele dintre cele mai interesante și, totodată, marcante break-uri din competiții și, ca o excepție de la regulă, nu m-am oprit la limita asfaltului.

Citește articol »

Mai bun ca un prim-ministru: Hugh Chamberlain

Recent, urmărind momentul festiv ce a urmat primei etape din Mondialul de Anduranță am observat că podiumul privaților din categoria supremă Hypercar aproape că nu este băgat în seamă, camera reținând doar pentru câteva secunde figurile celor ce ajunseseră în top 3 după aproape 10 ore de cursă. Astfel, nu este de mirare că unul ca Hugh Chamberlain, șef de echipă cu două titluri mondiale și o victorie de clasă la Le Mans, este, astăzi, aproape uitat. Mulți rețin, poate, mașinile înscrise de el, dar doar cei care au bătut paddock-urile de-a lungul și de-a latul lor în ultimele decenii pot vorbi și despre omul din spatele Chamberlain Motorsport.

Citește articol »

Ce experiență profesională aveți? Pilot Ferrari, pilot McLaren…

Ferrari și McLaren sunt echipele care au dat cei mai mulți campioni în istoria Formulei 1. Însă numărătoarea s-a oprit pentru aceste echipe în 2007, respectiv 2008. Ultimul campion Ferrari a venit de la McLaren, iar ultimul campion McLaren tocmai a anunțat că se mută la Ferrari. Cine a mai activat pentru ambii granzi și cu ce rezultate? Mihai și Alex deschid cartea de istorie.

Citește articol »

Ferrari, o istorie în galben cu aromă de frites belges

AF Corse a dezvăluit, recent, combinația de culori cu care va intra în luptă cel de-al treilea prototip 499P care va alerga în sezonul 2024 al FIA WEC. La scurt timp după ce ACO a publicat lista provizorie cu echipajele înscrise în următoarea ediție a cursei de 24 de ore de la Le Mans, am putut să lăsăm bălți de salivă în dreptul imaginilor cu primul Ferrari pe care-l va pilota, într-un campionat mondial, polonezul Robert Kubica. Mașina va fi galbenă – foarte galbenă – iar asta m-a pus pe gânduri.

Citește articol »

Cel mai rapid magazin de lux din lume

Ediția din 1995 a cursei de 24 de ore de la Le Mans este faimoasă din mai multe puncte de vedere. În primul rând, toți își amintesc victoria McLaren, o reușită imposibil de repetat ce a fost facilitată de ploaia torențială care a marcat ostilitățile mai bine de 12 ore. Memorabilă a fost, de asemenea, deziluzia legendarului Mario Andretti, care a ratat la mustață un succes ce i-ar fi întregit cariera ilustră. Mai rar se menționează, însă, povestea echipajului de pe ultima treaptă a podiumului.

Citește articol »
Actualități

Audi lansează un rival pentru Tesla Model S

Al treilea model din gama e-tron a celor de la Audi interpretează tema unui Grand Turismo cu patru portiere, extrem de elegant, dar spectaculos de rapid. Audi e-tron GT este mezinul gamei și este completat de RS e-tron GT, versiunea de performanță. Iată toate detaliile.