Noul Opel Mokka se prezintă cu 3 motorizări termice

Producătorul auto german anunță noul Opel Mokka cu motoare cu ardere internă. Sunt disponibile două motoare pe benzină și unul diesel.

În ciuda unui ampatament ușor mărit (+2,0 mm), noul Opel Mokka este cu 12,5 cm mai scurt decât modelul anterior, oferind celor cinci pasageri un spațiu de încărcare similar, de până la 350 de litri, în portbagaj. Lungimea sa totală de doar 4,15 metri contribuie la o manevrabilitate mai bună în urban.

Noul Opel Mokka iese în evidență ca fiind primul produs care include viitoarea înfățișare a mărcii și postul de conducere complet digitalizat, de generație nouă: Opel Vizor, respectiv Opel Pure Panel.

  • 2020 Opel Mokka
  • 2020 Opel Mokka
  • 2020 Opel Mokka
  • 2020 Opel Mokka

Panoul de instrumente alungit pe orizontală integrează două afișaje cu ecran lat; cel din fața șoferului are o diagonală de până la 12 inch. Pentru a permite utilizarea intuitivă și pentru a-i permite șoferului să se concentreze în permanență asupra drumului, inginerii Opel au menținut butoanele de comandă pentru funcții esențiale.2020 Opel Mokka

Cu nivelul de echipare GS Line, Opel oferă în premieră o versiune a modelului Mokka cu un aspect mai sportiv. Acest nivel de echipare nou – incluzând în dotarea standard ornamente și embleme exterioare negre în locul celor cromate, tapițerie specifică din material textil pentru scaunele din față, ornament roșu pentru panoul de instrumente, jante din aliaj ușor cu finisaj negru, plafonul în două culori și capitonajul negru al plafonului – transformă modelul Mokka într-un magnet pentru priviri.

Echipa de ingineri din Rüsselsheim a muncit foarte mult la reducerea greutății, reușind o economie de până la 120 de kg față de generația anterioară, la creșterea rigidității caroseriei, reușind să mărească rigiditatea torsională cu până la 30% în cazul versiunii electrice cu structura integrată a bateriei amplasată în partea inferioară.

Motorizări Opel Mokka

Motoare Opel Mokka

1.2 Turbo

 

1.2 Turbo

1.2 Turbo

1.5 Diesel

Putere (kW/cp) la rpm

74/100 @ 5000

 

96 /130 @ 5500

96 /130 @ 5500

81/110 @ 3500

Cuplu (Nm la rpm)

205 @ 1750

 

230 @ 1750

230 @ 1750

250 @ 1750

Emisii

Euro 6d

 

Euro 6d

Euro 6d

Euro 6d

Transmisie

MT6

 

MT6

AT8

MT6

  • Urban
  • Extra-urban
  • Mixt
    – CO2 g/km

5,5

4,0

4,6 l/100 km

104 g/km

 

5,3

4,0

4,6 l/100 km

103 g/km

5,9

4,2

4,8 l/100 km

111 g/km

4,4

3,4

3,8 l/100 km

100 g/km

Redactor șef Adevărul Auto Debut în presă în 2001 la MotoLife. Din 2003 au urmat 9 ani și jumătate de presă auto la ProMotor. Contribuții editoriale: Autobis, Cavaleria.ro, România Liberă, Viteze.ro, 4×4 Adventure, Anuarul Auto Ziarul Financiar, Catalogul Racing Wheels, Adevărul Weekend.

Copia unicatului: Cum a apărut, din nimic, o altă Sintura și care e povestea originalului

Noua Zeelandă este genul acela de țară de la capătul pământului unde ai putea paria că se află monștri subacvatici milenari sau gnomi, fiind o sursă aproape inepuizabilă de surprize și lucruri neobișnuite. Pentru iubitorii GT-urilor ciudate și deosebit de rare, Noua Zeelandă chiar este o nirvana, căci altfel nu s-ar putea explica renașterea, în acel loc, a nu una, ci două mașini Sintura. Asta în condițiile în care ar fi trebuit să existe doar una.

Citește articol »

Cum a aterizat „Batmobile-ul”: Un circuit uitat și un motor schimbat pe genunchi

În istoria curselor de turisme, una marcată de multiple schimbări de regulamente și chiar mai multe modele legendare, BMW-ul 3.0 CSL are o reputație aparte. Profitând de niște interpretări inteligente ale regulamentului, bavarezii au creat, în urmă cu mai bine de 50 de ani, un coupe a cărui aerodinamică îl punea la ani lumină de rivali, detaliile exterioare fiind rivalizate doar de cele de sub capotă. Chiar și așa, prea puțini își mai amintesc cum a decurs prima întrecere a celebrului „Batmobile”.

Citește articol »
Actualități

Audi lansează un rival pentru Tesla Model S

Al treilea model din gama e-tron a celor de la Audi interpretează tema unui Grand Turismo cu patru portiere, extrem de elegant, dar spectaculos de rapid. Audi e-tron GT este mezinul gamei și este completat de RS e-tron GT, versiunea de performanță. Iată toate detaliile.