O platformă modulară atât de avansată, precum cea MQB de ultimă generație, permite ca noul Caddy să primească cele mai noi tehnologii multimedia, de siguranță, dar și motorizări. În primul rând trebuie știut că ampatamentul a fost mărit și a crescut de la 2682 mm la 2755 mm, ceea ce oferă o imagine mai dinamică, mai mult confort la rulare, dar și mai mult spațiu la interior. Practic, noua generație a lui Volkswagen Caddy este construită de la zero, fără să aibă nicio legătură cu ceea ce știam până acum.
Pentru a sublinia schimbarea totală de caracter, Caddy este oferit acum chiar și cu jante de 18 inchi, o premieră, la fel cum sunt și farurile și stopurile cu tehnologie LED. Tot nou este și sistemul de acces fără cheie, care deschide mașina automat atunci când te apropii de ea.
Încă din momentul lansării, Caddy poate fi deja comandată în România în trei versiuni de caroserie – Caddy Cargo, Caddy Kombi și Caddy, cu prețuri care pornesc de la 22.451 euro cu TVA (cu motorul 2.0 TDI de 102 CP), însă din decembrie va fi disponibilă o versiune mai accesibilă, echipată cu un motor de 75 CP. Aceasta va avea un preț de pornire de 20.288 euro cu TVA pentru versiunea Cargo.
Anul viitor, în primul trimestru, Caddy va primi deja bine-cunoscuta versiune California, destinată celor care tradițional evită hotelurile și sunt ghidați de spirit de aventură. Pare chiar o idee bună în plină pandemie.
Este evident că unul dintre cele mai importante atribute ale lui Caddy este spațiul interior, indiferent de versiune, iar aici Caddy Cargo se laudă cu cel mai spațios interior din segment. În versiunea Cargo Maxi, cu ampatament mărit, volumul interior este de 3,7 m3, iar în spate pot intra doi europaleți. La versiunile de pasageri, configurația standard este una cu cinci locuri, dar se pot comanda opțional șapte locuri, cu trei rânduri de scaune. O premieră este faptul că scaunele din spate pot fi eliminate individual.
La interior, noua platformă a permis dotarea lui Caddy cu un instrumentar de bord digital (opțional), dar și cu un sistem multimedia ce poate avea un ecran de 10,0 inchi în configurația de top. Acesta este conectat online prin intermediul unui eSIM și permite integrarea unei multitudini de funcții, atipice până acum pentru acest segment. O altă noutate de la interior este reprezentată de controlul digital pentru climatizare. De asemenea, există nu mai puțin de 19 sisteme de asistență complet noi, ceea ce face din Caddy un model extrem de tehnologizat.
Gama de motorizări este compusă în momentul lansării din trei versiuni ale propulsorului 2.0 TDI, cu 75 CP, 102 CP și 122 CP. Ulterior, va fi disponibil și un motor pe benzină, 1.5 TSI de 114 CP cu dezactivarea cilindrilor, dar și o versiune hibridă de tip PHEV. Toate motorizările sunt oferite cu o cutie manuală cu 6 trepte, iar opțional este oferită una cu dublu ambreiaj și 7 trepte. Volkswagen Caddy este deja disponibil pentru comandă și poate fi configurat aici.