Opel Crossland își schimbă garderoba

Opel Crossland își schimbă garderoba, adoptă o parte frontală inspirată de cea a noului Opel Mokka. Va fi disponibil la începutul anului 2021.

La fel ca modelul Mokka, noul Opel Crossland renunță la X-ul din numele său. Pe lângă design, Opel a îmbunătățit șasiul și direcția modelului Crossland și a adăugat un nivel de echipare sportiv GS Line+, precum și sistemul adaptiv de control al tracțiunii IntelliGrip.

Integrând în mod organic grila radiatorului și farurile, Opel Vizor acoperă întreaga parte frontală a autovehiculului. Acesta extinde optic lățimea și organizează partea frontală cu un număr redus de elemente.  Opel Vizor va deveni parte a designului tuturor autovehiculelor Opel care vor apărea în cursul anilor 2020.

  • Opel Crossland
  • Opel Crossland

Alte noutăți sunt scuturile de protecție față și spate (vopsite argintiu în cazul variantei Ultimate), proiectoare de ceață față cu LED (cu ornament cromat pentru variantele Ultimate și Elegance), bandouri cromate pentru uși, pentru nivelul de echipare Ultimate, precum și o gamă de jante din aliaj ușor de 16 și 17 inch.

Jantele de 16 inch sunt disponibile în variantele argintii, bicolore și negru ultra-lucios, în timp ce jantele de 17 inch sunt disponibile bicolore și în varianta negru ultra-lucios.

Nivelul de echipare Opel Crossland GS Line+ include jante din aliaj ușor, negre de 17 inch, acoperiș negru și inserție de culoare roșie, scaune ergonomice certificate AGR (Aktion Gesunder Rücken e.V.) pentru șofer și pasagerul din față, faruri adaptive LED și lumini spate LED și bare de acoperiș.

  • Opel Crossland
  • Opel Crossland
  • Opel Crossland
  • Opel Crossland

Scaunelor spate glisante individual și reglabile în înălțime, pot fi rabatate fracționat în raport de 60/40 și pot fi deplasate cu până la 150 mm, mărind volumul portbagajului de la 410 la 520 litri în doar câteva secunde. Rabatând complet scaunele spate, volumul portbagajului crește până la 1.255 de litri.

Șoferii vor aprecia în mod deosebit îmbunătățirile pe care Opel le-a adus șasiului modelului Crossland. Inginerii Opel din Rüsselsheim au dezvoltat arcuri și amortizare noi pentru suspensia față cu brațe McPherson și pentru puntea spate cu bară de torsiune. În combinație cu noul arbore intermediar al coloanei de direcție, care îmbunătățește precizia direcției și centrarea volanului, șasiul noului Opel Crossland asigură un echilibru optim între confort și agilitate.

  • Opel Crossland
  • Opel Crossland
  • Opel Crossland
  • Opel Crossland

Sistemul IntelliGrip offeră cinci moduri de rulare pentru Opel Crossland – normal, zăpadă, noroi, nisip,ESP OFF.

Sisteme de propulsie eficiente cu emisii reduse 

Motoare benzină

1.2

1.2 Turbo

1.2 Turbo

1.2 Turbo

Putere maximă (kW/hp) @ rpm

61/83

@ 5,750

81/110

@ 5,500

96/130

@ 5,500

96/130

@ 5,500

Cuplu (Nm @ rpm)

118 @ 1,750

205 @ 1,750

230 @ 1,750

230 @ 1,750

Emisii

Euro 6d

Euro 6d

Euro 6d

Euro 6d

Transmisie

MT5

MT6

MT6

AT6

Date preliminare NEDC  cunsum combustibil (l/100 km)

Urban

Extra-urban

Mixt

– CO2 g/km

5.6 – 5.4

4.2 – 4.1

4.7 – 4.6

107 – 106

5.9 – 5.8

4.2 – 4.1

4.8 – 4.7

109 – 108

5.7

4.2

4.8 – 4.7

109 – 107

5.9

4.5

5.0 – 4.9

113 – 112

Motoare diesel 

1.5 Diesel

1.5 Diesel

Putere maximă (kW/hp) @ rpm

81/110

@ 3,500

88/120

@ 3,750

Cuplu (Nm @ rpm)

250

@ 1,750

300  

@ 1,750

Emisii

Euro 6d

Euro 6d

Transmisie

MT6

AT6

Date preliminare NEDC  consum combustibil (l/100 km)

Urban

Extra-urban

Mixt

CO2 g/km

4.8

3.7 – 3.6

3.6 – 3.5
94 – 93

4.4

3.8 – 3.7

3.9 – 3.8
103 – 101

Redactor șef Adevărul Auto Debut în presă în 2001 la MotoLife. Din 2003 au urmat 9 ani și jumătate de presă auto la ProMotor. Contribuții editoriale: Autobis, Cavaleria.ro, România Liberă, Viteze.ro, 4×4 Adventure, Anuarul Auto Ziarul Financiar, Catalogul Racing Wheels, Adevărul Weekend.

Radical Cup: George Cațan, învingător de la primul start

Dacă la MotoRC grila clasei regină arată mai bine decât anul trecut iar în Romanian Endurance Series asistăm la o creștere continuă a efectivelor de turisme, Radical Cup și-a început al treilea an cu tot atâtea mașini precum debuta conceptul, în 2021. În schimb, a punctat la capitolul competitivitate, cu manșe strânse la categoriile PRO 1500 și SR1 Cup.

Citește articol »

MotoRC: Ceasul al 12-lea, vremea primei victorii pentru Marian Pivniceru

Numărul 12 era considerat de mulți un viitor învingător în cursele MotoRC. Al șaptelea sezon al competiției a adus și confirmarea pentru Marian Pivniceru, cel mai recent nume care se adaugă pe lista câștigătorilor de la clasa regină. Înaintea sa, 33 de curse au fost împărțite de doar 7 piloți: Cătălin Cazacu, Bogdan Vrăjitoru, George Cațan, Martin Choy, Vlad Neaga, Ionuț Mistode și Milen Georgiev.

Citește articol »

Sim Racing: Sebastian Apostol și West Competition Racing primesc nominalizarea BMW Motorsport în cadrul SRO eSports 2023

Locul al cincilea la categoria Silver în campania de debut desfășurată în 2022 și o serie de alte performanțe notabile au determinat BMW Motorsport să numească un pilot român dintr-o echipă românească pentru campania din seria europeană de sprint GT World Challenge, disputată în mediul de simulare Assetto Corsa Competizione. Sebastian Apostol va concura împotriva celor mai buni sim raceri din lume la Monza, Paul Ricard, Spa-Francorchamps, Nurburgring și Barcelona.

Citește articol »

Presiunile din IMSA: Câștigătorul de la Daytona le-a depășit, iar constructorii de la GTD le-au aplicat cu succes pe ceafa organizatorilor

International Motorsports Association (IMSA) este organizația care guvernează, de peste o jumătate de veac, cel mai important campionat de anduranță cu mașini sport (prototipuri, dar și GT-uri) din America de Nord. Sub titulatura actuală, IMSA Weathertech Sportscar Championship, seria a trecut printr-o schimbare la față odată cu restructurarea categoriilor și apariția noului grup de prototipuri. Dar mai multe scandaluri recente te fac să-ți pui întrebarea: este acesta doar un castel de nisip spre care se apropie valul necruțător?

Citește articol »
Actualități

Audi lansează un rival pentru Tesla Model S

Al treilea model din gama e-tron a celor de la Audi interpretează tema unui Grand Turismo cu patru portiere, extrem de elegant, dar spectaculos de rapid. Audi e-tron GT este mezinul gamei și este completat de RS e-tron GT, versiunea de performanță. Iată toate detaliile.