Noul director executiv Renault, în vizită la Dacia

Luca DeMeo - RBC Dacia
Noul CEO al grupului Renault, Luca DeMeo, s-a aflat două zile în România în prima sa vizită la diviziile grupului din afara Franței

Pe parcursul celor două zile, șeful suprem al grupului Renault, care și-a luat în primire funcția cu mai puțin de o lună în urmă, s-a aflat într-o vizită în România. Aceasta a fost prima călătorie a noului CEO la diviziile grupului din afara Franței.

Deși întregul program al vizitei în România a fost ținut „la secret”, LifeNews.ro a aflat că oficialul a vizitat atât uzina din Mioveni cât și Centrul Renault Business Connected din București și Centrul Tehnic de la Titu, acolo unde se află în testele finale viitoarele modele Sandero și Logan ale mărcii Dacia.

„A fost o mare onoare să îi urez bun venit în România lui Luca de Meo, CEO al grupului Renault, pentru prima sa vizită în afara Franței după preluarea noii fucnții. Îi mulțumesc că ne-a împărtășit energia și pasiunea sa pentru autombil”, a scris Christophe Dridi, directorul general al Automobile Dacia și al Groupe Renault România pe o rețea de socializare.

De asemenea, Nicolas Maure, fost director al Automobile Dacia, actual vicepreședinte senior al grupului francez și președinte al diviziei Eurasia, a menționat și el că „sunt foarte fericit să revin în România după lunga perioadă de carantină. Au fost două zile intense cu Luca de Meo, CEO-ul grupului nostru, care a vizitat Renault Bucharest Connected, Centrul Tehnic Titu și uzina din Mioveni punând accent pe istoria și viitorul mărcii Dacia”.

„Lucruri uimitoare au fost realizate pentru a susține activitățile din toate locațiile și pentru a continua proiectele noastre în această perioadă de pandemie. A zecea aniversare a lui Duster, pe care am putut să o sărbătorim împreună la Mioveni, este o dovadă îndrăzneață a talentelor angajate în succesul Dacia și a experienței noastre puternice în industria auto din România. Multumesc tuturor echipelor pentru angajamentul și pasiunea lor!”, a încheiat Nicolas Maure.

Dacia Duster a împlinit 10 ani

Pe lângă dorința de a înțelege cum și cât de bine funcționează divizia grupului Renault din România, vizita lui Luca de Meo a avut ca scop și sărbătorirea a zece ani de la lansarea modelui Dacia Duster, primul SUV al mărcii românești și un adevărat succes pe plan mondial.

Pentru cei care nu își amintesc, trebuie spus că într-o zi de joi, pe 18 martie 2010, Dacia prezenta în România al șaselea model al gamei sale, Duster. În cei zece ani de viață, SUV-ul a fost produs în aproape două milioane de exemplare care au avut ca principale piețe state precum Franța, Italia sau Spania.

Grație unui raport prestații / preț imbatabil, SUV-ul Dacia Duster a cucerit mai multe premii la nivel mondial și a devenit liderul producției de la Mioveni. De exemplu, la finalul anului trecut, din producția zilnică de circa 1.400 de unități a fabricii din România, nu mai puțin de 1.050 erau modele Duster. (foto: LinkedIn)

Grafician de profesie este implcat de 30 de ani în realizarea de publicații, site-uri și fotografii. E pasionat de frumos și lucrează în presa auto de peste 15 ani.

Copia unicatului: Cum a apărut, din nimic, o altă Sintura și care e povestea originalului

Noua Zeelandă este genul acela de țară de la capătul pământului unde ai putea paria că se află monștri subacvatici milenari sau gnomi, fiind o sursă aproape inepuizabilă de surprize și lucruri neobișnuite. Pentru iubitorii GT-urilor ciudate și deosebit de rare, Noua Zeelandă chiar este o nirvana, căci altfel nu s-ar putea explica renașterea, în acel loc, a nu una, ci două mașini Sintura. Asta în condițiile în care ar fi trebuit să existe doar una.

Citește articol »

Cum a aterizat „Batmobile-ul”: Un circuit uitat și un motor schimbat pe genunchi

În istoria curselor de turisme, una marcată de multiple schimbări de regulamente și chiar mai multe modele legendare, BMW-ul 3.0 CSL are o reputație aparte. Profitând de niște interpretări inteligente ale regulamentului, bavarezii au creat, în urmă cu mai bine de 50 de ani, un coupe a cărui aerodinamică îl punea la ani lumină de rivali, detaliile exterioare fiind rivalizate doar de cele de sub capotă. Chiar și așa, prea puțini își mai amintesc cum a decurs prima întrecere a celebrului „Batmobile”.

Citește articol »

Ultimul recital pentru bătrânul tenor: Cum a reușit Joest Racing să bată monolitul Mercedes-Sauber

În mai 1989, Campionatul Mondial de Anduranță venea pentru prima sa reprezentație pe pământ european, mai exact pe fostul circuit de Formula 1 Dijon-Prenois. Ceea ce ar fi trebuit să fie un galop de sănătate pentru echipa de uzină Mercedes-Sauber a devenit, însă, cântecul de lebădă al celui mai faimos model din istoria Grupei C, Porsche-le 962. Reușita, semnată de formația lui Reinhold Joest prin piloții Bob Wollek și Frank Jelinski este notabilă și pentru că abia recent, în cursa de șase ore de la Spa-Francorchamps din acest an, am putut asista la o nouă victorie pentru un Porsche privat la nivel de campionat mondial – după o pauză de 35 de ani.

Citește articol »
Actualități

Audi lansează un rival pentru Tesla Model S

Al treilea model din gama e-tron a celor de la Audi interpretează tema unui Grand Turismo cu patru portiere, extrem de elegant, dar spectaculos de rapid. Audi e-tron GT este mezinul gamei și este completat de RS e-tron GT, versiunea de performanță. Iată toate detaliile.