Noul director executiv Renault, în vizită la Dacia

Luca DeMeo - RBC Dacia
Noul CEO al grupului Renault, Luca DeMeo, s-a aflat două zile în România în prima sa vizită la diviziile grupului din afara Franței

Pe parcursul celor două zile, șeful suprem al grupului Renault, care și-a luat în primire funcția cu mai puțin de o lună în urmă, s-a aflat într-o vizită în România. Aceasta a fost prima călătorie a noului CEO la diviziile grupului din afara Franței.

Deși întregul program al vizitei în România a fost ținut „la secret”, LifeNews.ro a aflat că oficialul a vizitat atât uzina din Mioveni cât și Centrul Renault Business Connected din București și Centrul Tehnic de la Titu, acolo unde se află în testele finale viitoarele modele Sandero și Logan ale mărcii Dacia.

„A fost o mare onoare să îi urez bun venit în România lui Luca de Meo, CEO al grupului Renault, pentru prima sa vizită în afara Franței după preluarea noii fucnții. Îi mulțumesc că ne-a împărtășit energia și pasiunea sa pentru autombil”, a scris Christophe Dridi, directorul general al Automobile Dacia și al Groupe Renault România pe o rețea de socializare.

De asemenea, Nicolas Maure, fost director al Automobile Dacia, actual vicepreședinte senior al grupului francez și președinte al diviziei Eurasia, a menționat și el că „sunt foarte fericit să revin în România după lunga perioadă de carantină. Au fost două zile intense cu Luca de Meo, CEO-ul grupului nostru, care a vizitat Renault Bucharest Connected, Centrul Tehnic Titu și uzina din Mioveni punând accent pe istoria și viitorul mărcii Dacia”.

„Lucruri uimitoare au fost realizate pentru a susține activitățile din toate locațiile și pentru a continua proiectele noastre în această perioadă de pandemie. A zecea aniversare a lui Duster, pe care am putut să o sărbătorim împreună la Mioveni, este o dovadă îndrăzneață a talentelor angajate în succesul Dacia și a experienței noastre puternice în industria auto din România. Multumesc tuturor echipelor pentru angajamentul și pasiunea lor!”, a încheiat Nicolas Maure.

Dacia Duster a împlinit 10 ani

Pe lângă dorința de a înțelege cum și cât de bine funcționează divizia grupului Renault din România, vizita lui Luca de Meo a avut ca scop și sărbătorirea a zece ani de la lansarea modelui Dacia Duster, primul SUV al mărcii românești și un adevărat succes pe plan mondial.

Pentru cei care nu își amintesc, trebuie spus că într-o zi de joi, pe 18 martie 2010, Dacia prezenta în România al șaselea model al gamei sale, Duster. În cei zece ani de viață, SUV-ul a fost produs în aproape două milioane de exemplare care au avut ca principale piețe state precum Franța, Italia sau Spania.

Grație unui raport prestații / preț imbatabil, SUV-ul Dacia Duster a cucerit mai multe premii la nivel mondial și a devenit liderul producției de la Mioveni. De exemplu, la finalul anului trecut, din producția zilnică de circa 1.400 de unități a fabricii din România, nu mai puțin de 1.050 erau modele Duster. (foto: LinkedIn)

Grafician de profesie este implcat de 30 de ani în realizarea de publicații, site-uri și fotografii. E pasionat de frumos și lucrează în presa auto de peste 15 ani.

Radical Cup: George Cațan, învingător de la primul start

Dacă la MotoRC grila clasei regină arată mai bine decât anul trecut iar în Romanian Endurance Series asistăm la o creștere continuă a efectivelor de turisme, Radical Cup și-a început al treilea an cu tot atâtea mașini precum debuta conceptul, în 2021. În schimb, a punctat la capitolul competitivitate, cu manșe strânse la categoriile PRO 1500 și SR1 Cup.

Citește articol »

MotoRC: Ceasul al 12-lea, vremea primei victorii pentru Marian Pivniceru

Numărul 12 era considerat de mulți un viitor învingător în cursele MotoRC. Al șaptelea sezon al competiției a adus și confirmarea pentru Marian Pivniceru, cel mai recent nume care se adaugă pe lista câștigătorilor de la clasa regină. Înaintea sa, 33 de curse au fost împărțite de doar 7 piloți: Cătălin Cazacu, Bogdan Vrăjitoru, George Cațan, Martin Choy, Vlad Neaga, Ionuț Mistode și Milen Georgiev.

Citește articol »

Sim Racing: Sebastian Apostol și West Competition Racing primesc nominalizarea BMW Motorsport în cadrul SRO eSports 2023

Locul al cincilea la categoria Silver în campania de debut desfășurată în 2022 și o serie de alte performanțe notabile au determinat BMW Motorsport să numească un pilot român dintr-o echipă românească pentru campania din seria europeană de sprint GT World Challenge, disputată în mediul de simulare Assetto Corsa Competizione. Sebastian Apostol va concura împotriva celor mai buni sim raceri din lume la Monza, Paul Ricard, Spa-Francorchamps, Nurburgring și Barcelona.

Citește articol »

Presiunile din IMSA: Câștigătorul de la Daytona le-a depășit, iar constructorii de la GTD le-au aplicat cu succes pe ceafa organizatorilor

International Motorsports Association (IMSA) este organizația care guvernează, de peste o jumătate de veac, cel mai important campionat de anduranță cu mașini sport (prototipuri, dar și GT-uri) din America de Nord. Sub titulatura actuală, IMSA Weathertech Sportscar Championship, seria a trecut printr-o schimbare la față odată cu restructurarea categoriilor și apariția noului grup de prototipuri. Dar mai multe scandaluri recente te fac să-ți pui întrebarea: este acesta doar un castel de nisip spre care se apropie valul necruțător?

Citește articol »
Actualități

Audi lansează un rival pentru Tesla Model S

Al treilea model din gama e-tron a celor de la Audi interpretează tema unui Grand Turismo cu patru portiere, extrem de elegant, dar spectaculos de rapid. Audi e-tron GT este mezinul gamei și este completat de RS e-tron GT, versiunea de performanță. Iată toate detaliile.