Porsche a livrat 116.964 de vehicule în prima jumătate a anului

În primele șase luni ale anului 2020, Porsche a furnizat clienților din întreaga lume 116.964 de mașini.

Criza coronavirusului și închiderea centrelor Porsche pe o perioadă de câteva săptămâni au dus la o scădere de 12% a livrărilor comparativ cu anul precedent.

Porsche Cayenne a fost cel mai popular model cu un total de 39.245 livrări, în timp ce 34.430 de unități Macan au fost furnizate clienților. Cu 16.919 livrări și o creștere cu 2% față de anul 2019, mașina sportivă emblematică 911 a continuat să se bucure de o mare popularitate. De asemenea, Porsche Taycan continuă să fie bine primit de către clienți: Porsche a livrat 4.480 de unități în prima jumătate a anului, în condițiile unei lansări eșalonate pe piață.

Europa este a doua cea mai puternică regiune

O tendință relativ pozitivă este evidentă pe piețele din Asia-Pacific, Africa și Orientul Mijlociu. Aici Porsche a furnizat clienților, un total de 55.550 de unități în prima jumătate a anului 2020. Cu 39.603 livrări, China rămâne cea mai mare piață unică a producătorului de mașini sportive din punct de vedere al volumului.

În plus, Coreea și Japonia au fost piețe puternice în regiune, cu vânzări de 4.242, respectiv 3.675 de unități, fiecare prezentând rate de creștere cu două cifre față de anul anterior. 32.312 de mașini au fost furnizate clienților europeni. În SUA, Porsche a livrat 24.186 de mașini între ianuarie și iunie.

„Vedem tendințe pozitive, deși am continuat să simțim efectele crizei coronavirusului în trimestrul al doilea, în special în SUA și Europa. Un factor crucial aici a fost luna aprilie, când aproape toate centrele Porsche de pe aceste piețe erau încă închise”, spune Detlev von Platen, membru pentru vânzări și marketing al Comitetului executiv Porsche AG.

„În plus, am avut un trimestru secund foarte puternic în 2019 și acesta ne este acum termenul de comparație. Așadar, rămânem încrezători și suntem plini de energie pe măsură ce abordăm provocările din a doua jumătate a anului. Evoluția pozitivă continuă din China și de pe alte piețe asiatice ne va ajuta și în acest caz. ” Potrivit lui von Platen, situația din Europa s-a ameliorat încă din mai, chiar dacă lucrurile nu se întorc în totalitate la normal.

    PORSCHE AG

Livrari

Ianuarie – Iunie

2019

2020

Diferenta

Global

133,484

116,964

-12%

Europa

39,243

32,312

-18%

Germania

14,186

10,702

-25%

America

36,844

29,102

-21%

SUA

30,257

24,186

-20%

Asia-Pacific, Africa si Orientul Mijlociu

57,397

55,550

-3%

 China

42,608

39,603

-7%

 

Redactor șef Adevărul Auto Debut în presă în 2001 la MotoLife. Din 2003 au urmat 9 ani și jumătate de presă auto la ProMotor. Contribuții editoriale: Autobis, Cavaleria.ro, România Liberă, Viteze.ro, 4×4 Adventure, Anuarul Auto Ziarul Financiar, Catalogul Racing Wheels, Adevărul Wheekend.
Share on facebook
Share on twitter
Share on whatsapp
Share on email
De același autor

Prim contact cu BMW Seria 4

M-am întâlnit cu noul BMW Seria 4 acum aproape două săptămâni, dar libertatea de a povesti a fost descătușată astăzi. Așadar, despre un surprinzător BMW 430i degustat pe circuitul Motorpark.

Renault Megane eVision

Renault Megane eVision

Un concept care introduce noua platformă CMF-EV a alianței. Primul model care va beneficia de această platformă este Renault Megane eVision, același nume dar o interpretare electrică a compactei franceze.

VIDEO: Premieră – Dacia Spring

Dacia este un fenomen în peisajul auto, unul pe care mai toată lumea este invidioasă, și se pare că va provoca aceeași revoluție și în peisajul vehiculelor electrice cu Spring, Dacia Spring.

TMD Friction – de la Ford Model T la Bugatti Veyron

Probabil unul din ingredientele progresului nostru ca specie, este dorința, nevoia de mai mult. În această epopee de a ne pune semnătura pe tot felul ”Everesturi”, unele reușite au parte de toate reflectoarele, iar altele rămân într-o discreție nemeritată.

Opel Crossland își schimbă garderoba

Opel Crossland își schimbă garderoba, adoptă o parte frontală inspirată de cea a noului Opel Mokka. Va fi disponibil la începutul anului 2021.

BMW 128ti pășește pe tărâmul sfânt al hothatch-urilor

Noul BMW 128ti este mult mai mult decât o nouă variantă de motorizare în cadrul gamei BMW Seria 1. Completează intervalul dintre BMW 120i şi BMW M135i xDrive şi este poziţionat ca un veritabil model sport imediat sub vârful de gamă cu tracţiune integrală.

Test Drive Mercedes-Benz Vito 114 CDI

O ultimă întâlnire cu Mercedes-Benz Vito, dar în special cu propulsorul OM651 de 2.143 cmc, un propulsor care a debutat în 2008.

BMW X2 M Mesh Edition

BMW X2 M Mesh Edition – un plus de personalitate

BMW X2 M Mesh Edition se bazează stilistic pe modelul M Sport X şi oferă BMW X2 o apariţie şi mai exclusivă şi distinctivă. Cea mai evidentă schimbare este grila M tip mesh în negru lucios.

Actualități